Nowo dodani kontrahenci mogą być modyfikowani do momentu wysłania ich kart do systemu ERP. Aby edytować kartę kontrahenta pobranego z systemu ERP konieczne jest odpowiednie skonfigurowanie stanowiska mobilnego opisane TUTAJ.
Po naciśnięciu przycisku dostępnego na karcie kontrahenta zostanie wyświetlone menu z opcjami zaprezentowanymi na rysunku poniżej:

Naciśnięcie przycisku [Edytuj kontrahenta] pozwala na pełną edycję karty kontrahenta. Edytując kartę kontrahenta Użytkownik może dokonać zmiany:
Akronimu
Nazwy kontrahenta
Adresu głównego wraz z przypisanymi kontaktami
Adresu korespondencyjnego
Numeru NIP
Numeru REGON
Opisu
Atrybutów
Warunków handlowych kontrahenta (formy i terminu płatności, ceny początkowej, sposoby dostawy czy dostępnej grupy towarowej)
Osób kontaktowych

Dla nowo dodanego kontrahenta poza możliwością zmiany danych istnieje także możliwość usunięcia karty kontrahenta. Opcja dostępna jest po wybraniu przycisku .

Opcja: [Usuń kontrahenta] dostępna jest dla nowo zarejestrowanych kontrahentów, niewysłanych jeszcze do systemu ERP. Usunięcie kontrahenta jest możliwe jedynie w przypadku, gdy na kontrahenta nie został wystawiony dokument, nie istnieją zapisy kasowe powiązane z kontrahentem oraz nie zostało zaplanowane działanie powiązane z kontrahentem.
- 1 – Pole jest wymagane,
- 2 – Pole będzie dostępne do edycji,
- 4 – Zmiana pola wpłynie na zmianę adresu.
Możliwe jest sumowanie powyższych wartości.
Dodany z poziomu aplikacji kontrahent jest oznaczony na liście kontrahentów ikonką w kolorze niebieskim

Edycja osoby kontaktowej
Edycja osoby kontaktowej pozwala na lepsze zarządzanie osobami kontaktowymi kontrahenta dając możliwość usuwania osoby kontaktowej oraz edytowania jej kartoteki poprzez zmianę:
Domyślności osoby kontaktowej
Stanowiska
Imienia i nazwiska
Kontaktów (telefonu, adresu e-mail itp.)
Notatki związanej z osobą kontaktową