Użytkownik może wyfiltrować działania z poziomu Terminarza wchodząc w zakładki Zaplanowane, Przeterminowane i Zakończone. Po wejściu w jedną z zakładek użytkownik może skorzystać z opcji filtra i odnaleźć interesujące go działania korzystając z opcji:
Wyst. od – zwrócone zostaną wszystkie działania, których data wystawienia jest późniejsza niż wskazana,
Wyst. do – zwrócone zostaną wszystkie działania, których data wystawienia jest wcześniejsza niż wskazana,
Rodzaj działania – użytkownik może odszukać działania danego rodzaju (np. tylko spotkania),
Kontrahent – po wybraniu konkretnego kontrahenta zostaną zwrócone działania dotyczące tylko tego konkretnego Klienta,
Real./Wyk.od – dotyczy tylko działań zakończonych, zwrócone zostaną wszystkie działania, których data wykonania jest późniejsza niż wskazana,
Real/Wyk.do – dotyczy tylko działań zakończonych, zwrócone zostaną wszystkie działania, których data wykonania jest wcześniejsza niż wskazana,
Dodatkowo za pomocą filtru tekstowego możliwe jest wyszukanie działań np. po mieście czy ulicy.

Podobnie jak dla filtrów w innych miejscach aplikacji użytkownik może skorzystać z opcji dodatkowych, dostępnych po dłuższym przytrzymaniu na przycisk z danym filtrem. Jedną z możliwości jest przypięcie filtra do szybkiego wybierania, które usprawni proces wyszukiwania interesujących działań.
