Karta kontrahenta

Na karcie kontrahenta zaprezentowane zostały informacje dotyczące wybranego kontrahenta.

  • Akronim (Kod) i nazwa kontrahenta
  • Numer NIP kontrahenta
  • Adres główny kontrahenta
  • Domyślna osoba kontaktowa po stronie kontrahenta
  • Informacja czy istnieją działania na bieżący dzień
  • Nr ostatnio wystawionego dokumentu dla kontrahenta
  • Nr ostatnio wystawionego KP/KW dla kontrahenta
  • Płatności przeterminowane/ wszystkie płatności
  • Udostępniona dla kontrahenta grupa towarów
  • Domyślna forma płatności dla kontrahenta
  • Kontrahent główny
  • Informacja, czy istnieją obowiązujące promocje dla kontrahenta
  • Limit kredytowy
  • Oznaczenie kontrahenta jako „Ulubiony”
  • Wyświetlenie adresu na mapie
  • Wyświetlenie listy osób kontaktowych
  • Lista zaplanowanych działań
  • Planowanie działania
  • Informacje dodatkowe
Karta kontrahenta

  Dodanie dokumentu KW

Wyświetlenie adresu na mapie

Wyświetlenie trasy na mapie

Każda sekcja, która posiada przycisk  umożliwia wywołanie powiązanych z kontrahentem:

  • Działań
  • Dokumentów
  • Wpłat/Wypłat
  • Płatności
  • Promocji

Po naciśnięciu przycisku , w przypadku podglądu karty kontrahenta dodanego w aplikacji (kontrahent nie został zsynchronizowany do systemu ERP) zostanie wyświetlone menu z dostępnymi opcjami: Dodaj adres, Dodaj osobę, Edytuj kontrahenta, Usuń kontrahenta, Raporty

W przypadku, gdy dla nowododanego kontrahenta zostały zaplanowane działania, wystawione dokumenty bądź płatności po naciśnięciu przycisku: [Usuń kontrahenta] pojawi się informacja o braku możliwości usunięcia kontrahenta.

Lista adresów Kontrahenta

Naciśnięcie przycisku na Liście kontrahentów, w sekcji: Adres spowoduje przejście do okna, w którym zostały zaprezentowane wszystkie adresy Kontrahenta

Okno: Adresy

 

   Szczegóły danego adresu

Po wejściu w szczegóły danego adresu zostaną zaprezentowane informacje widoczne na rysunku poniżej (o ile te dane zostały wprowadzone).

Ukrycie szczegółów danego adresu

Przeniesienie do okna umożliwiającego wykonanie połączenia na dany nr telefonu

Przeniesienie do okna umożliwiającego wysłanie wiadomości SMS na dany nr telefonu

 

W kolejnych wierszach sekcji Handlowe zostały zaprezentowane następujące informacje:

  • Działania – informacja, czy w danym dniu istnieje zdefiniowane działanie (Spotkanie bądź Kontakt) dla Przedstawiciela dotyczące podniesionego kontrahenta
  • Ostatni dokument – numer dokumentu RO/PA/WZ/FS/FPF, który został wystawiony jako ostatni:
  • Po naciśnięciu przycisku istnieje możliwość wystawienia dokumentu RO/PA/WZ/FS/FPF
  • Po naciśnięciu przycisku następuje przejście do listy RO/PA/WZ/FS/FPF wystawionych dla danego Kontrahenta
  • Ostatnia wpłata/wypłata – ostatni dokument KP/KW zarejestrowany dla kontrahenta
  • Płatności – saldo płatności kontrahenta, kolorem czerwonym zostały oznaczone płatności przeterminowane
  • Limit kredytowy – wartość limitu kredytowego przyznanego dla kontrahenta
  • Promocje – lista promocji obowiązujących dla danego kontrahenta

Jeżeli kontrahent podlega promocjom wówczas w sekcji zostanie wyświetlona informacja: „Istnieją obowiązujące promocje”, w przeciwnym razie: „Brak obowiązujących promocji”.

  • Towary – funkcjonalność niedostępna przy współpracy z Comarch ERP Optima
  • Waluta - funkcjonalność niedostępna przy współpracy z Comarch ERP Optima
  • Domyślna forma płatności – domyślna forma płatności dla danego kontrahenta, pobrana z systemu ERP
  • Cena początkowa - domyślna cena sprzedaży dla danego kontrahenta, pobrana z systemu ERP
  • Sposób dostawy - domyślny sposób dostawy określony dla danego kontrahenta, pobrany z systemu ERP.
  • Kontrahent główny – kontrahent główny zdefiniowany dla danego kontrahenta
  • Płatnik – płatnik zdefiniowany dla danego kontrahenta
  • Opis - opis zdefiniowany dla danego kontrahenta, pobrany z systemu ERP
  • Informacje dodatkowe – atrybuty zdefiniowane dla danego kontrahenta, pobrane z systemu ERP

 

Czy ten artykuł był pomocny?