Konfiguracja

Po wybraniu opcji Konfiguracja zostanie wyświetlone okno z możliwością wyboru dwóch kafli:

Po wejściu w kafel Wizyty istnieje możliwość edycji następujących elementów:

  • Słowników – słowniki wykorzystywane są na różnych etapach konfiguracji elementów wzorców wizyty oraz podczas realizacji wizyty,
  • Raportów towarów – z tego poziomu użytkownik będzie mógł zdefiniować raporty towarów: Raport Obecności towarów oraz Raport towarów Konkurencji,
  • Ankiet – z tego poziomu użytkownik będzie mógł zdefiniować pytania oraz ankiety, którą następnie będzie można przypiąć jako element wzorca wizyty,
  • Elementów wzorców wizyt – z tego poziomu istnieje możliwość zdefiniowania następujących typów elementów wzorca wizyty:
    • Rejestrowanie dokumentu
    • Przejazd
    • Merchandising
    • Należności
    • Raport obecności towarów
    • Raport towarów konkurencji
    • Inny
    • Ankieta
  • Wzorców wizyt – jeżeli zdefiniowane są poszczególne elementy wizyty, można utworzyć wzorzec wizyty zgodnie z którym będzie następnie realizowana wizyta handlowa.
Kafle wyświetlane po wybraniu opcji: Konfiguracja w Menu, a następnie Wizyty

Po wejściu w kafel Plany sprzedaży użytkownik z odpowiednim uprawnieniem będzie miał możliwość konfiguracji planów sprzedaży. Funkcjonalność opisana jest TUTAJ.

Czy ten artykuł był pomocny?