Koszyk

Wyświetlenie zawartości Koszyka jest możliwe po przejściu na kolejną zakładkę.

Z poziomu menu kontekstowego elementy dodane do Koszyka można:

  • Zmodyfikować,
  • Skopiować,
  • Usunąć.

Ponadto z tego poziomu można także wyświetlić szczegóły karty dodanego towaru oraz sprawdzić stan towaru.

Okno: Koszyk

Po wybraniu towaru dodanego do koszyka więcej niż jeden raz, zostanie wyświetlone okno z informacją na temat dodanej ilości oraz wartości netto i brutto za elementy (wartość = ilość x cena).

Okno: Towary, kopiowanie elementów

Na liście filtrów dostępnych z poziomu zakładki: [Koszyk] na dokumencie zostały również dodane dwa filtry: [Producent] oraz [Marka]. Po wybraniu filtra zostaje wyświetlona lista Producentów/Marek powiązanych z towarami dodanymi do koszyka. Na liście prezentowana jest także wartość dokumentu w kontekście konkretnej Marki/Producenta.

Jeżeli na filtrze zostanie wybrana określona wartość, lista towarów w Koszyku zostanie odfiltrowana – zawężona do wybranej Marki/Producenta.

Okno: Towary, towar dodany kilka razy do koszyka
Filtr towarów na zakładce Koszyk dokumentu

Istnieje możliwość przełączenia się na widok katalogowy towarów dodanych do koszyka. Dotychczas opcja wyświetlania zdjęć towarów możliwa była jedynie z poziomu widoku listy towarów – gdzie prezentowane są wszystkie towary, zarówno te na które Klient się zdecydował jak i te nie dodane na dokument. Nowa opcja daje możliwość szybkiego podglądu miniatur zdjęć towarów za pomocą opcji  dostępnej na nagłówku wystawianego dokumentu. W razie potrzeby widok zdjęć towarów dodanych do koszyka można równie szybko wyłączyć poprzez wybranie opcji: .

W aplikacji Comarch Mobile umożliwiono wyświetlanie na liście towarów oraz liście pozycji dodanych do koszyka informacji o ilości i cenie w jednostce podstawowej jak i domyślnej jednostce pomocniczej. Podejrzenie ilości i ceny w jednostce podstawowej możliwe jest już z poziomu listy towarów, bez konieczności podnoszenia kalkulacji dla pozycji.

Funkcjonalność ta dotyczy towarów, które zostały dodane na dokument w jednostce pomocniczej. Więcej informacji odnośnie konfiguracji tej funkcjonalności znajduje się TUTAJ.

Wyświetlanie ilości i ceny zarówno dla jednostki pomocniczej jak i podstawowej podczas wystawiania zamówienia zakupu

Taka możliwość istnieje podczas wystawiania dokumentów:

  • Oferta zakupu
  • Zamówienie zakupu

Po wyborze towarów i dokonaniu ewentualnych zmian na nagłówku dokumentu, dokument można:

  • Zapisać – dokument zostanie zapisany do bufora, nie zostanie wysłany do systemu Comarch ERP XL podczas synchronizacji,
  • Zatwierdzić – po zatwierdzeniu dokument będzie wysłany do systemu podczas synchronizacji,
  • Wyjść bez zapisu,
  • Anulować – jeśli dokument był edytowany, po wybraniu tej opcji zmiany nie zostaną zapisane

Czy ten artykuł był pomocny?