Realizacja ZSR

Realizacja zleceń odbywa się z poziomu:

  • Karty kontrahenta listy zleceń serwisowych
  • Okna Serwis, zakładki Zlecenia
  • Okna Serwis, zakładki Czynności

Realizacja zleceń jest możliwa dla dokumentów o statusie:

  • Do realizacji
  • W realizacji
  • Zatwierdzone

Realizacje można rozpocząć wybierając z menu kontekstowego opcje realizuj lub klikając na dokument ZSR:

Opcja realizuj wybrana z menu kontekstowego

Po wejściu w dokument ZSR, na zakładce Ogólne pokazane są czynności do wykonania. Klikając w menu kontekstowe jest możliwość rozpoczęcia realizacji wybranej czynności, edycji lub jej odrzucenia.

Realizacja ZSR – zakładka Ogólne

Podczas rozpoczęcia realizacji czynności, od momentu wybrania ikony automatycznie zliczany jest czas realizacji, aż do momentu zapisania .

Rozpoczęcie realizacji czynności serwisowej – włączenie automatycznego zliczania czasu.

Podczas realizacji dostępne są opcje:
   Zapisz
Odrzuć, po rozwinięciu których prezentowane są dwie opcje:

Czynność której realizacja została wstrzymana prezentowana jest na liście jak na poniższym widoku:

Po zakończeniu realizacji 'Czas realizacji’ wyświetlany jest w zaokrągleniu do minut.

Status czynności serwisowej Na zakładce Ogólne widnieje pasek, który zmienia swój kolor w zależności od stopnia realizacji zlecenia:

 

 

 

Realizacja ZSR – zakładka Planowanie
Realizacja ZSR – zakładka Kalkulacja
Realizacja ZSR – zakładka Nagłówek

Jeżeli na zsynchronizowanym z systemu ZSR występuje składnik, czynność, urządzenie lub zasób, który nie jest dostępny w Comarch Mobile, po wejściu w zlecenie pojawia się komunikat, jak na rysunku poniżej. Niedostępne obiekty nie są możliwe do podglądu w aplikacji.

Komunikat o braku dostępności elementów w bazie mobilnej

W przypadku, gdy na zleceniu zsynchronizowanym z Centrali znajduje się kontrahent, który również nie występuje w bazie mobilnej serwisanta możliwość podglądu szczegółów kontrahenta jest niemożliwa.

Czy ten artykuł był pomocny?