Rejestracja nowego kontrahenta

Istnieje możliwość dodania nowej karty kontrahenta w aplikacji (jeśli operator posiada odpowiednie uprawnienia). W celu rejestracji nowej karty kontrahenta należy z poziomu listy kontrahentów wybrać przycisk:  dostępny w pasku górnym każdej z zakładek listy kontrahentów. W przypadku braku uprawnień danego operatora do dodawania nowych kontrahentów, przycisk rejestracji nowej karty będzie ukryty.

Przycisk na liście kontrahentów do dodawania nowego kontrahenta

Okno rejestracji nowego kontrahenta składa się z danych zaprezentowanych na rysunku poniżej.

Uwaga
Pola obowiązkowe do wypełniania są oznaczone czerwoną czcionką.
Uwaga
W aplikacji Comarch Mobile istnieje możliwość określenia, które pola mają być dostępne do uzupełnienia w aplikacji. Więcej informacji nt. tej funkcjonalności znajduje się TUTAJ.
Rejestracja nowej karty kontrahenta
Uwaga
W przypadku dezaktywacji formy płatności w systemie ERP podczas rejestracji nowego kontrahenta zarchiwizowana forma płatności nie będzie dostępna.
Uwaga

We współpracy z ERP XL 2017.2 jest dostępna funkcjonalność zapłaty za towary i usługi mechanizmem podzielonej płatności (Split Payment).

Jeśli kontrahent jest płatnikiem VAT, to na jego karcie jest możliwość zarejestrowania informacji czy kontrahent chce korzystać z mechanizmu Split Payment.

Parametr: Split Payment na karcie kontrahenta

W celu zapisania nowego kontrahenta należy wypełnić wszystkie wymagane pola i zaakceptować wprowadzone dane przyciskiem:  .

Czy ten artykuł był pomocny?