Istnieje możliwość modyfikacji standardowego wyglądu oraz działania aplikacji poprzez integracje z zewnętrzną aplikacją.
Możliwości, jakie daje funkcjonalność to:
- rozszerzanie górnego paska aplikacji (ActionBara) w głównym oknie listy kontrahentów o nowe elementy, rozszerzanie ActionBara w oknie dokumentu, pozycji dokumentu, raportu, terminarza, zlecenia serwisowego, czynności serwisowych o nowe elementy,
- rozszerzanie dużej kalkulacji pozycji na dokumentach (ukrywanie kontrolek, dodawanie nowych,
- modyfikacja istniejących np. poprzez zmianę tekstu lub koloru),
- rozszerzanie karty kontrahenta (ukrywanie kontrolek, dodawanie nowych oraz modyfikacja istniejących).
Przykład
Za pomocą przycisku umożliwiono przełączanie się pomiędzy domyślną stawką VAT dla towaru, a alternatywną stawką VAT ustawioną na kontrahencie.
Oprócz zmiana interfejsowych możliwe jest także rozszerzanie procesu synchronizacji o nowe elementy, w celu prze synchronizowania dodatkowych tabel/obiektów z systemu ERP.
Więcej informacji i rozszerzalności aplikacji znajduje się TUTAJ.