W aplikacji Comarch Mobile Sprzedaż istnieje możliwość edycji kontrahenta docelowego na nagłówku dokumentów wystawionych w aplikacji:
- Zamówienie Sprzedaży (ZS),
- Oferta Sprzedaży (OS),
- Faktura Sprzedaży (FS),
- Paragon (PA),
- Wydanie Zewnętrzne (WZ),
- Reklamacja sprzedaży (RLS),
- Rozchód Wewnętrzny (RW),
- Wydanie kaucji (WKA).
Informacje na temat konfiguracji można znaleźć TUTAJ.

Jeżeli na dokumencie (bez promocji pakietowej) zostały już dodane towary do koszyka, wówczas przy próbie zmiany kontrahenta docelowego na nagłówku, pojawia się komunikat:

Po dokonaniu zmiany kontrahenta docelowego na dokumencie, jego zatwierdzeniu i zsynchronizowaniu do systemu Comarch ERP XL, informacja o kontrahencie docelowym widoczna jest na dokumencie, w zakładce [Ogólne] -> [Kontrahent docelowy] oraz na zakładce [Kontrahent] ->[Docelowy].