Edycja zleceń serwisowych z Comarch Mobile w Centrali

W systemie XL możliwa jest edycja zleceń serwisowych przesłanych z aplikacji Comarch Mobile. Włączenie możliwości edycji odbywa się poprzez zaznaczenie na karcie operatora opcji Operacje na potwierdzonych: ZSR. Opcja dostępna jest w zakładce Parametry/Handlowe.

Edycja karty operatora, zakładka Handlowe

Dodatkowo konieczne jest ustawienie wartości parametrów na 1:

ShouldClosedServiceOrderBeModifiedInHeadquarters, wówczas dokumenty ZSR zamknięte w aplikacji mobilnej synchronizowane zostaną jako zatwierdzone i będzie możliwa edycja zleceń i czynności na tych zleceniach w Centrali.

ShouldServiceAcitivityBeModifiedInHeadquarters, wówczas na zleceniach w stanie „Do realizacji” oraz „Zatwierdzone” (w zależności od ustawienia parametru ShouldClosedServiceOrderBeModifiedInHeadquarters) będzie możliwość modyfikacji czynności i elementów związanych z czynnościami w Centrali.

Więcej informacji o parametrach znajduje się [TUTAJ].

Czy ten artykuł był pomocny?