W aplikacji umożliwiono usuwanie, dodawanie oraz edycję raportów z poziomu serwera synchronizacji. Definicje raportów znajdują się w katalogu: C:\Program Files (x86)\Comarch Mobile\Serwer synchronizacji/Reports.
Aby dodać nowy raport należy utworzyć jego definicję, a następnie zapisać go w formacie xml.
Uwaga
W przypadku zapisu definicji raportu w Notatniku należy wybrać kodowanie UTF-8.
Aby usunąć istniejący raport należy zmienić jego ID na ujemne, następnie zmienić datę modyfikacji (np. wystarczy zapisać ponownie plik z raportem) i wykonać synchronizację.
Uwaga
Podczas synchronizacji definicji raportów na urządzenie brana jest pod uwagę data modyfikacji pliku. W celu wymuszenia synchronizacji wydruku należy wykonać dowolną modyfikację.
Istnieje możliwość zmiany języka raportu.
Przykład
W przypadku, gdy w wersji polskojęzycznej chcemy mieć raport w języku niemieckim, to należy zmodyfikować ostatni człon nazwy z deu na pol, następnie należy zmienić datę modyfikacji.