Po naciśnięciu przycisku: Dodaj wpłatę na karcie kontrahenta zostanie otwarte okno [Wpłata].
Istnieje możliwość zablokowania poszczególnych podmiotów podczas wystawiania KP/KW z poziomu kafelka Kasa/Dzień. Odpowiada za to parametr [BlockSelectOptionOnCashRecordFromHand] opisany TUTAJ.
W przypadku, gdy użytkownik będzie chciał zatwierdzić okno: Wpłata i jednocześnie nie poda wartości wpłaty, w oknie pojawi się komunikat: „Nie podano wartości” i wpłata na zerową wartość nie zostanie zatwierdzona.
Zapisana wpłata będzie widoczna na liście Wpłaty/Wypłaty i będzie dla niej dostępne menu zaprezentowane poniżej:
Istnieje możliwość zablokowania usuwania dokumentów KP/KW z aplikacji – parametr [BlockDocumentEditAfterPrint]. Informacje nt. odpowiedniej konfiguracji znajdują się TUTAJ.
Naciśnięcie przycisku [Powrót] na urządzeniu spowoduje wyświetlenie opcji zaprezentowanych poniżej:
Istnieje również możliwość rejestracji wpłat przy wyborze płatności kartą. Podczas wystawiania dokumentów KP oraz wyborze płatności kartą i wybraniu opcji [Zapisz] lub [Zapisz i Wyślij] okno aplikacji zostaje zablokowane, a kwota płatności wysyłana jest na terminal (w trybie obciążenia dla KP). W przypadku pozytywnej realizacji transakcji okno zapisu kasowego zostanie zamknięte. Natomiast, jeśli z terminala zostanie wysłany błąd, w oknie urządzenia mobilnego wyświetli się komunikat: „Płatność kartą nie powiodła się. Transakcja została odrzucona” z opcjami:- Ponów próbę – ponowna próba transakcji,
- Anuluj – powrót do okna zapisu kasowego.