Lista wiadomości
Po lewej stronie ekranu wiadomości znajduje się chronologicznie posortowana lista przeprowadzonych konwersacji. Osoby, z którymi nie przeprowadzono jeszcze żadnej rozmowy prezentowane są na dole listy w kolejności alfabetycznej.
![Widok ekranu wiadomości](https://pomoc.comarch.pl/mobile/pl/xl/wp-content/uploads/2018/05/Widok-ekranu-wiadomości.png)
Nieprzeczytana wiadomość prezentowana jest niebieskim kolorem kafelka. Aktualnie wybrana rozmowa zaznaczona jest granatową ramką.
Widok konwersacji
Po prawej stronie ekranu wiadomości znajduje się zaznaczona konwersacja. Kolejne wiadomości są pogrupowane dniami i oddzielone od siebie niebieską linią z datą. Wiadomości użytkownika zalogowanego oznaczone są białym tłem, natomiast wiadomości pozostałych pracowników szarym. Pod rozmową znajduje się pole tekstowe, w którym należy wpisać nową wiadomość, którą chcemy przesłać.
Rozmowa grupowa
Aby utworzyć rozmowę grupową należy kliknąć przycisk znajdujący się w obszarze grupy przycisków kontekstowych (w prawym rogu nagłówka).
Po kliknięciu pojawia się lista pracowników z której należy wybrać pracowników, z którymi chcemy przeprowadzić rozmowę grupową.
![Widok ekranu wyboru pracowników do rozmowy grupowej](https://pomoc.comarch.pl/mobile/pl/xl/wp-content/uploads/2018/05/Widok-ekranu-wyboru-pracowników-do-rozmowy-grupowej.png)
Pracowników możemy filtrować korzystając z wyszukiwarki. Znaczenie przycisków znajdujących się w nagłówku jest następujące: