Krok 1 – Magazyny

W pierwszym kroku należy określić, jakie dokumenty będzie miał prawo wystawić przedstawiciel handlowy na urządzeniu mobilnym. W tym celu należy wskazać żądane typy w sekcji Dostępne dokumenty. W aplikacji Comarch Mobile Sprzedaż obsługiwane są następujące dokumenty:

  • Zamówienia Sprzedaży (ZS),
  • Zamówienia Wewnętrzne (ZW),
  • Oferty Sprzedaży (OS),
  • Faktury Sprzedaży (FS),
  • Paragony (PA),
  • Wydania Zewnętrzne (WZ),
  • Wydania Magazynowe (WM),
  • Wizyty Handlowe (WH),
  • Rozchód Wewnętrzny (RW),
  • Wydanie Kaucji (WKA),
  • Wydanie Korekty Kaucji (WKK),
  • Przesunięcie Międzymagazynowe,
  • Wydanie Międzymagazynowe(MMW),
  • Reklamacje Sprzedaży (RLS).
Tworzenie nowego oddziału – krok 1

[Magazyn] – naciśnięcie tego przycisku spowoduje otwarcie listy magazynów. Należy dodać nowy magazyn oddziałowy. W definicji magazynu należy przynajmniej określić jego:

  • kod,
  • nazwę,
  • osobę (pracownika),

oraz oznaczyć magazyn jako Oddziałowy.

Minimalne informacje do określenia na definicji magazynu

[Seria] – domyślnie seria jest uzupełniana automatycznie po wyborze magazynu. Operator może zmienić serię na inną przez naciśnięcie tego przycisku. Seria – tak jak magazyn – musi być oznaczona jako Oddziałowa.

[Magazyn zwrotny] – magazyn nieoddziałowy, na który będzie mógł być wykonany awaryjny zwrot całkowity (więcej informacji w dokumentacji Comarch ERP XL moduł: Administrator).

[Magazyn zamówień] – magazyn nieoddziałowy, który będzie ustawiany na dokumentach zamówień jako magazyn źródłowy.

Po uzupełnieniu wszystkich informacji na temat magazynów będzie możliwe naciśnięcie przycisku [Dalej].

PRZEJDŹ DO KROKU 2

Czy ten artykuł był pomocny?