Dodawanie i usuwanie urządzeń na istniejących zleceniach

Dodawanie kolejnych urządzeń do istniejących zleceń serwisowych

W Comarch Mobile Serwis możliwe jest dodawanie urządzeń na zleceniu pochodzącym z Centrali oraz na tym utworzonym w aplikacji mobilnej do momentu, gdy zlecenie:

  • ma status Do realizacji
  • zostało zatwierdzone (o ile zatwierdzenie zlecenia miało miejsce w aplikacji mobilnej i nie zostało jeszcze poddane synchronizacji)

Na zleceniu serwisowym w sekcji urządzeń serwisowych dostępna jest ikona plusa:

Ikona dodawania nowego urządzenia do istniejącego zlecenia serwisowego

Usuwanie urządzeń ze zlecenia serwisowego

W menu kontekstowym urządzenia na zleceniu serwisowym znajduje się opcja Usuń, która umożliwia usuwanie urządzeń w momencie, gdy zlecenie zostało utworzone w Centrali lub aplikacji mobilnej i:

  • ma status Do realizacji lub
  • zostało zatwierdzone (o ile zatwierdzenie zlecenia miało miejsce w aplikacji mobilnej i nie zostało jeszcze poddane synchronizacji).
Opcja „Usuń” w menu kontekstowym

W momencie wybrania opcji Usuń pojawi się komunikat:

Potwierdzenie usunięcia danego urządzenia

Jeżeli urządzenie zostało przypięte do czynności, to w dalszym kroku w momencie wybrania opcji Tak wyświetli się komunikat:

Potwierdzenie usunięcia powiązanych składników i zasobów
Uwaga
Usunięcie urządzenia nie będzie możliwe zarówno w momencie wystawienia dokumentów np. na składniki, które były podpięte pod czynność z danym urządzeniem, jak również, gdy zostanie rozliczona sama czynność.

Komunikat „Usunięcie urządzenia [nazwa_urządzenia] nie jest możliwe.”

Czy ten artykuł był pomocny?