Spotkanie jest typem działania planowanego przeważnie z wyprzedzeniem. Za jego pomocą można zarejestrować spotkanie u Klienta. W przypadku tworzenia spotkań dostępne są dodatkowe opcje takie jak: wysyłanie działania do systemu po zaplanowaniu, czy też planowanie kolejnego po zrealizowaniu.
Okno planowania spotkania składa się z czterech zakładek:
- Określ wzorzec spotkania
- Wybierz kontrahentów
- Koszyk
- Dzień
Po wybraniu opcji planowania spotkania, nastąpi przejście na zakładkę [Określ wzorzec spotkania] – okno zostało zaprezentowane na rysunku poniżej.
Przy współpracy z systemem Comarch ERP XL rodzaje spotkań definiuje się jako: Słownik Kategorii: Rodzaj kontaktu.
Spotkanie może być ponadto powiązane z wątkiem.
Spotkanie można powiązać z istniejącym, niezakończonym wątkiem przypisanym do danego Kontrahenta lub można stworzyć nowy wątek, z którym spotkanie zostanie powiązane. Powiązanie to jest fakultatywne. W przypadku braku wskazania wątku spotkanie doda się jako zadanie CRM.
Pozostałe zakładki: [Wybierz Kontrahentów], [Koszyk] i [Dzień] działają analogicznie jak w przypadku wizyt handlowych.
Na zakładce [Kontrahenci] należy wybrać kontrahenta, dla którego zostanie zaplanowane Spotkanie. Okno zostało zaprezentowane na rysunku poniżej.
Po wybraniu kontrahenta otworzy się nowe okno ze szczegółami, w którym dodatkowo będzie można wybrać osobę kontaktową, ustalić cykliczność działania oraz dodać opis spotkania. W przypadku dodania seryjnego kontrahentów dodatkowe wspomniane okno z dodatkowymi opcjami otworzy się po wybraniu danego kontrahenta zakładki [Koszyk].
Na zakładce [Koszyk] prezentowana jest lista spotkań, która zostanie stworzona po naciśnięciu przycisku: .\
Na zakładce [Dzień] można zobaczyć zaplanowane działania w ujęciu dziennym. Każde spotkanie może być tworzone jako cykl działań. Aby określić cykl podczas planowania spotkania w sekcji Powtórzenie należy określić cykliczność działania. Możliwe do wyboru warianty powtórzeń zostały zaprezentowane na rysunku poniżej.