Obsługa takiego typu wizyty polega na wykonaniu zdjęcia na podstawie udostępnionego załączonego wzorca.
![](https://pomoc.comarch.pl/mobile/pl/xl/wp-content/uploads/2019/01/mer3.png)
Po wykonaniu zdjęcia, wzorzec w oparciu, o który zrealizowane zostało zdjęcie zostanie oznaczony ikoną zaprezentowaną na poniższym zrzucie ekranu.
![](https://pomoc.comarch.pl/mobile/pl/xl/wp-content/uploads/2019/01/mer2.png)
Przy współpracy z systemem Comarch ERP XL istnieje możliwość dodawania zdjęć bez zadanych wzorców. Po wejściu w realizację merchandisingu prezentowany jest kafel [Dodatkowe] dla którego można dodawać kolejne zdjęcia.
![](https://pomoc.comarch.pl/mobile/pl/xl/wp-content/uploads/2018/08/b_wzor-320x351.png)
Istnieje także możliwość dodawania wielu zdjęć do każdego z wzorców. Aby dodać kolejne zdjęcie należy przesunąć palcem w lewo zdjęcie z realizacją.
![](https://pomoc.comarch.pl/mobile/pl/xl/wp-content/uploads/2019/01/mer1.png)
Przy współpracy z systemem Comarch ERP XL istnieje możliwość dodawania opisów do wykonywanych zdjęć. Aby go dodać należy kliknąć w ikonę z ołówkiem znajdującą się w polu opis.
![](https://pomoc.comarch.pl/mobile/pl/xl/wp-content/uploads/2019/01/mer11.png)
W celu lepszego wykorzystania opcji rejestrowania trasy oraz późniejszego porównywania w Comarch Mobile Zarządzanie tras zaplanowanych i zarejestrowanych, wprowadzono w aplikacji Comarch Mobile możliwość określania punktów wzorcowych dla danego kontrahenta podczas realizacji wizyty. Funkcjonalność została opisana TUTAJ.
![](https://pomoc.comarch.pl/mobile/pl/xl/wp-content/uploads/2019/01/mer12-193x300.png)