Parametry historyczności

[Pokazuj elementy historyczne] – parametr wprowadza możliwość kopiowania ilości i cen z poprzednich dokumentów wystawionych w aplikacji. Jeżeli parametr jest zaznaczony, na elemencie skróconym oraz pełnym użytkownik będzie posiadał dostępne dodatkowe przyciski pozwalające na korzystanie z cen i ilości historycznych.

[Pobieraj dokumenty z systemu] – parametr wprowadza możliwość pobierania wszystkich dokumentów zarejestrowanych w centrali na kontrahentów, którymi opiekuje się przedstawiciel zalogowany w aplikacji. Pobierane mogą być tylko wszystkie dokumenty tych kontrahentów wystawione przez przedstawiciela handlowego zalogowanego na urządzeniu lub także innych przedstawicieli handlowych lub pracowników, którzy wystawili dokumenty na kontrahentów danego przedstawiciela – opis konfiguracji znajduje się TUTAJ.

Konfiguracja aplikacji Comarch Mobile, ustawienia pobierania dokumentów z Comarch ERP XL
Wskazówka
Dzięki temu parametrowi Przedstawiciel handlowy ma dostęp do wszystkich transakcji sprzedażowych zarejestrowanych dla swoich kontrahentów, które zostały zarejestrowane przez zalogowanego operatora i innych pracowników firmy.

[Pobieraj historyczne zapisy kasowe] – parametr umożliwia pobieranie historycznych zapisów kasowych. W ustawieniach aplikacji użytkownik może wybrać, z jakiego okresu elementy mają być pobrane.

[Pobieraj historyczne działania CRM] – parametr umożliwia pobieranie historycznych działań CRM obsługiwanych w aplikacji Comarch Mobile, tj.: wizyt, spotkań, zadań oraz kontaktów. W ustawieniach aplikacji użytkownik może wybrać, z jakiego okresu elementy mają być pobrane.

Parametry historyczności aplikacji dotyczące pobierania historycznych zapisów kasowych oraz działań CRM
Uwaga
Użytkownicy posiadający licencje Comarch Mobile Serwis mają również możliwość skonfigurowania parametrów dotyczących zleceń serwisowych. Więcej informacji [TUTAJ]

[Usuwaj obiekty] – parametr umożliwia usuwanie historycznych obiektów, np. dokumentów, spotkań, załączników czy zapisów kasowych z bazy danych aplikacji Comarch Mobile. Usuwane są wystawione przez przedstawiciela dokumenty ze statusem Zatwierdzony, które zostały zsynchronizowane z systemem Comarch ERP XL oraz te pobrane z systemu. W ustawieniach aplikacji użytkownik może wybrać, po jakim okresie elementy mają być usuwane z aplikacji.

Konfiguracja aplikacji Comarch Mobile, ustawienia usuwania historycznych dokumentów
Uwaga
Użytkownicy posiadający licencje Comarch Mobile Serwis mają również możliwość skonfigurowania parametrów dotyczących zleceń serwisowych. Więcej informacji [TUTAJ].

Czy ten artykuł był pomocny?