Funkcjonalność ta umożliwia przedstawicielowi handlowemu weryfikację, czy dla zamówienia dokonanego z poziomu aplikacji Comarch Mobile Sprzedaż istnieją w magazynie wystarczające zasoby oraz dokonanie na nie rezerwacji.
W przypadku, gdy rezerwacje zostaną utworzone na wszystkie pozycje z zamówienia, wówczas dokument ten otrzyma w systemie ERP status Potwierdzone. Natomiast jeżeli do zamówienia zostanie utworzona rezerwacja dla części zasobów, wówczas dokument ten wróci do aplikacji ze statusem Niepotwierdzone.
- dokonanie zamówienia z niepełnymi rezerwacjami,
- zrezygnowanie z asortymentu, dla którego istnieją braki w magazynie,
- zamówienie innego towaru (zamiennika), poprzez zmniejszenie ilości na pozycji z częściową rezerwacją i dodanie nowej pozycji na brakującą ilość.
Aby w aplikacji Comarch Mobile Sprzedaż istniała możliwość rezerwacji zasobów, należy odpowiednio skonfigurować definicję dokumentu dla centrum mobilnego w systemie ERP. W tym celu należy zaznaczyć parametry [Rezerwuj zasoby] oraz [Rezerwacje na niepotwierdzonym ZS].
Za funkcjonalność rezerwacji zasobów odpowiada parametr [IsOrdersResourcesReservationVerified] opisany TUTAJ.