Lista pracowników
Lista pracowników prezentowana jest w formie kafli. Każdy z kafli odpowiada jednemu pracownikowi, zawiera zdjęcie, nazwisko, imię, stanowisko oraz miasto z którego pochodzi pracownik. Miasto definiowane jest w systemie ERP i może ułatwić kierownikowi zarządzanie rejonami czy zaplanowanie wizyty u kontrahenta w danym mieście. Listę pracowników można odfiltrować wpisując zarówno nazwisko, imię jak i miasto pracownika. Z poziomu listy można także wykonać szybki telefon bądź napisać wiadomość korzystając z błękitnych przycisków po prawej stronie kafli pracowników. Jest to szczególnie wygodna opcja podczas korzystania z aplikacji na telefonie.
Kliknięcie w kafel z pracownikiem nawiguje do karty pracownika z dodatkowymi informacjami na jego temat.
Karta pracownika
Na karcie pracownika prezentowane są telefony, adres e-mail, zaplanowane na dzisiejszy dzień działania oraz rejony, do których pracownik jest przypisany. Wygląd listy działań oraz oznaczenia stanu wizyt są takie same jak przypadku kalendarza. Kliknięcie w działanie powoduje wyświetlenie jego szczegółów. Błękitny przycisk pozwala zaplanować pracownikowi działania.