Dodawanie kartoteki urządzenia w aplikacji

Dodawanie kartoteki urządzenia z poziomu zlecenia serwisowego

W aplikacji Comarch Mobile Serwis umożliwiono dodanie nowego urządzenia z poziomu zlecenia serwisowego w sekcji Urządzenia.

Możliwość dodania kartoteki urządzenia z poziomu zlecenia

Z poziomu zlecenia serwisowego, na liście dostępnych urządzeń dla danego kontrahenta po wyborze ikony plusa otworzy się nowe okno z możliwością dodania nowej kartoteki urządzenia serwisowego.

Możliwość dodania nowego urządzenia serwisowego

Wybranie tego przycisku przeniesie użytkownika na kartę dodawania nowego urządzenia, na której dostępne są do wypełnienia poniższe pola:

  • Kod urządzenia – pole obowiązkowe
  • Nazwa urządzenia
  • Rodzaj urządzenia – pole obowiązkowe
  • Właściciel – pole obowiązkowe
  • Parametry
  • Przeglądy
  • Opis
Ekran dodawania nowego urządzenia

Możliwe jest dodanie parametrów urządzenia zdefiniowanych w systemie Comarch ERP XL.

Wybór parametrów urządzenia z listy dostępnych
Uwaga
Dla parametrów urządzenia o typie „Liczba” wymagane jest ustawienie co najmniej jednego miejsca po przecinku. Konfiguracji należy dokonać w systemie Comarch ERP XL.

Definicja parametru o typie „Liczba”

Po wybraniu przycisku plusa w sekcji „Przeglądy”, pojawi się okno z kartą dodawania przeglądu urządzenia. Karta przeglądu zawiera pola:

  • Kod (do wyboru z listy) – pole obowiązkowe
  • Data ostatniego przeglądu ustawiana, jako data bieżąca (możliwość zmiany)
  • Data następnego przeglądu ustawiana, jako data bieżąca (możliwość zmiany)
  • Odpowiedzialny (uzupełnione kodem zalogowanego operatora)
  • Opis
Ekran dodawania przeglądu dla urządzenia

Po wybraniu obszaru „Wybierz kod przeglądu” wyświetli się lista przeglądów skonfigurowanych w Centrali, która pozwoli na wybór odpowiedniej opcji.

Wybór przeglądu z listy dostępnych

Dodawanie urządzenia z poziomu listy urządzeń na kaflu Serwis

W aplikacji Comarch Mobile umożliwiono dodanie urządzenia z poziomu listy ‘Dostępne urządzenia’ na kaflu Serwis. Po wybraniu przycisku plusa wyświetlą się dwie opcje do wyboru:

  • Dodaj ZSR (standardowe dodawanie nowego zlecenia)
  • Dodaj urządzenie (otwiera okno dodawania kartoteki nowego urządzenia)
Opcje dostępne pod ikoną ‘+’ na liście urządzeń

Dodawanie urządzenia z tego poziomu jest analogiczne do dodawania urządzenia z poziomu zlecenia serwisowego.

Edytowanie urządzeń dostępnych w aplikacji

Na liście dostępnych urządzeń serwisowych, po kliknięciu w menu kontekstowe dostępne są trzy opcje: Edytuj, Usuń i Szczegóły.

Menu kontekstowe przy urządzeniach niezsynchronizowanych: Edytuj, Szczegóły, Usuń
Uwaga
Opcja Usuń dostępna będzie, gdy urządzenie zostanie dodane z poziomu aplikacji mobilnej i dopóki nie zostanie wykonana synchronizacja.

Po wybraniu opcji Szczegóły wyświetlany jest widok szczegółów danego urządzenia. Przycisk ołówka umożliwia przejście do edycji danego urządzenia.

Uzupełniona karta urządzenia o parametry
Uwaga
Edycja opisu urządzenia serwisowego na chwilę obecną nie została obsłużona 

 

Czy ten artykuł był pomocny?