Dodawanie kartoteki urządzenia z poziomu zlecenia serwisowego
W aplikacji Comarch Mobile Serwis umożliwiono dodanie nowego urządzenia z poziomu zlecenia serwisowego w sekcji Urządzenia.

Z poziomu zlecenia serwisowego, na liście dostępnych urządzeń dla danego kontrahenta po wyborze ikony plusa otworzy się nowe okno z możliwością dodania nowej kartoteki urządzenia serwisowego.

Wybranie tego przycisku przeniesie użytkownika na kartę dodawania nowego urządzenia, na której dostępne są do wypełnienia poniższe pola:
- Kod urządzenia – pole obowiązkowe
- Nazwa urządzenia
- Rodzaj urządzenia – pole obowiązkowe
- Właściciel – pole obowiązkowe
- Parametry
- Przeglądy
- Opis

Możliwe jest dodanie parametrów urządzenia zdefiniowanych w systemie Comarch ERP XL.


Po wybraniu przycisku plusa w sekcji „Przeglądy”, pojawi się okno z kartą dodawania przeglądu urządzenia. Karta przeglądu zawiera pola:
- Kod (do wyboru z listy) – pole obowiązkowe
- Data ostatniego przeglądu ustawiana, jako data bieżąca (możliwość zmiany)
- Data następnego przeglądu ustawiana, jako data bieżąca (możliwość zmiany)
- Odpowiedzialny (uzupełnione kodem zalogowanego operatora)
- Opis

Po wybraniu obszaru „Wybierz kod przeglądu” wyświetli się lista przeglądów skonfigurowanych w Centrali, która pozwoli na wybór odpowiedniej opcji.

Dodawanie urządzenia z poziomu listy urządzeń na kaflu Serwis
W aplikacji Comarch Mobile umożliwiono dodanie urządzenia z poziomu listy ‘Dostępne urządzenia’ na kaflu Serwis. Po wybraniu przycisku plusa wyświetlą się dwie opcje do wyboru:
- Dodaj ZSR (standardowe dodawanie nowego zlecenia)
- Dodaj urządzenie (otwiera okno dodawania kartoteki nowego urządzenia)

Dodawanie urządzenia z tego poziomu jest analogiczne do dodawania urządzenia z poziomu zlecenia serwisowego.
Edytowanie urządzeń dostępnych w aplikacji
Na liście dostępnych urządzeń serwisowych, po kliknięciu w menu kontekstowe dostępne są trzy opcje: Edytuj, Usuń i Szczegóły.

Po wybraniu opcji Szczegóły wyświetlany jest widok szczegółów danego urządzenia. Przycisk ołówka umożliwia przejście do edycji danego urządzenia.
