Zakładka [Wiadomości] prezentuje posortowaną chronologicznie (od najnowszej daty i godziny) listę rozmów prowadzonych przez zalogowanego operatora.

Lista zawiera wiadomości zarówno od pojedynczych pracowników jak i rozmowy grupowe. W przypadku rozmów grupowych lista uczestników rozmowy wyświetlana jest w oknie Wiadomości w postaci nazwisk. Jeżeli nie ma możliwości wyświetlenia wszystkich nazwisk na liście, dodawana jest informacja liczbowa o ilości pozostałych rozmówców.
Na zakładce [Wiadomości] istnieje możliwość wyszukiwanie rozmów na liście poprzez wpisanie imienia bądź nazwiska pracownika będącego uczestnikiem rozmowy bądź fragmentu treści wiadomości zawierającej się w rozmowie.

Aby usunąć treść wpisaną w okno filtra należy nacisnąć przycisk usuwania treści zaznaczony powyżej.
Jeżeli użytkownik posiada nieprzeczytaną wiadomość w rozmowie, informacja na ten temat pojawi się zarówno na zakładce [Kontakty], jak i zakładce [Wiadomości].
