W kroku siódmym (i ostatnim) przypinane są wzorce wizyt handlowych według których Przedstawiciel Handlowy będzie mógł tworzyć nowe wizyty handlowe.
Wzorce wizyt
W tej sekcji istnieje możliwość podpięcia wzorców wizyt zdefiniowanych w systemie Comarch ERP XL. Więcej informacji nt. wzorców wizyt znajduje się TUTAJ.
[Wymagaj potwierdzenia] – zaznaczenie parametru spowoduje, że w systemie Comarch ERP XL będzie można potwierdzić, odrzucić bądź przesunąć termin danej wizyty handlowej, a przedstawiciel nie będzie w stanie zrealizować wizyty, która nie została potwierdzona przez kierownika.
- Rejestracja Zlecenia Serwisowego,
- Realizacja czynności serwisowych,
- Rejestracja dokumentu,
- Raport obecności towarów,
- Raport towarów konkurencji,
- Przejazd,
- Należności,
- Merchandising,
- Ankieta,
- Inny.
Wzorce obsługiwane w centrum mobilnym powinny zawierać tylko wspomniane typy elementów.
Zakończenie tworzenia nowego oddziału
Po zapisie kończymy prace z Kreatorem. Nowe centrum mobilne zostało stworzone.
Stworzone centrum Comarch Mobile Serwis można edytować w module Administrator oddziałów w następujący sposób:
- informacje wprowadzone w kroku 1 – 4 oraz 6 otwierając [Listę oddziałów] z menu Oddziały i wybierając utworzone centrum;
- definicję centrum struktury praw dodaną w kroku 5 można edytować otwierając [Strukturę firmy], z menu Firma.