W zakładce Koszyk na dokumencie znajdują się towary dodane na dokument.
Menu kontekstowe
Z poziomu menu kontekstowego elementy dodane do Koszyka można:
- Zmodyfikować,
- Skopiować,
- Usunąć.
Ponadto z tego poziomu można także wyświetlić szczegóły karty dodanego towaru oraz sprawdzić stan towaru.
Kopiowanie pozycji
Jeżeli element zostanie skopiowany i będzie figurował w koszyku kilka razy, na liście towarów zostanie to przedstawione w sposób pokazany poniżej:
Po wybraniu towaru dodanego do koszyka więcej niż jeden raz, zostanie wyświetlone okno z informacją na temat dodanej ilości oraz wartości netto i brutto za elementy (wartość = ilość x cena).
Filtrowanie towarów
Towary dodane do koszyka można filtrować za pomocą dostępnych filtrów:
- Rezerwacje na pozycji – tylko w przypadku dokumentu ZS, gdy w aplikacji została skonfigurowana możliwość rezerwowania i wyświetlania informacji o rezerwacji. Więcej informacji znajduje się TUTAJ.
- Rodzaj towaru,
- Marka,
- Producent,
- Po towarach/Eanach.
Widok katalogowy
Istnieje możliwość przełączenia się na widok katalogowy towarów dodanych do koszyka. Dotychczas opcja wyświetlania zdjęć towarów możliwa była jedynie z poziomu widoku listy towarów – gdzie prezentowane są wszystkie towary, zarówno te na które Klient się zdecydował jak i te nie dodane na dokument. Nowa opcja daje możliwość szybkiego podglądu miniatur zdjęć towarów za pomocą opcji dostępnej na nagłówku wystawianego dokumentu. W razie potrzeby widok zdjęć towarów dodanych do koszyka można równie szybko wyłączyć poprzez wybranie opcji: .
Wyświetlanie ceny i ilości w jednostce podstawowej i domyślnej
W aplikacji Comarch Mobile Sprzedaż umożliwiono wyświetlanie na liście towarów oraz liście pozycji dodanych do koszyka informacji o ilości i cenie w jednostce podstawowej jak i domyślnej jednostce pomocniczej. Podejrzenie ilości i ceny w jednostce podstawowej możliwe jest już z poziomu listy towarów, bez konieczności podnoszenia kalkulacji dla pozycji.
Funkcjonalność ta dotyczy towarów, które zostały dodane na dokument w jednostce pomocniczej. Więcej informacji odnośnie konfiguracji tej funkcjonalności znajduje się TUTAJ.
Taka możliwość istnieje podczas wystawiania dokumentów:
- Faktura sprzedaży,
- Paragon,
- Oferta sprzedaży,
- Zamówienie sprzedaży,
- Wydanie zewnętrzne,
- Reklamacja sprzedaży,
- Wydanie magazynowe,
- Rozchód wewnętrzny,
- Wydanie kaucji,
- Wydanie korekty kaucji.
Po wyborze towarów i dokonaniu ewentualnych zmian na nagłówku dokumentu, dokument można:
- Zapisać – dokument zostanie zapisany do bufora, nie zostanie wysłany do systemu Comarch ERP XL podczas synchronizacji,
- Zatwierdzić – po zatwierdzeniu dokument będzie wysłany do systemu podczas synchronizacji,
- Wyjść bez zapisu,
- Anulować – jeśli dokument był edytowany, po wybraniu tej opcji zmiany nie zostaną zapisane.
Prezentacja rabatu na liście towarów dodanych do koszyka
Na liście towarów dodanych do koszyka dodana została informacja na temat wielkości udzielonego rabatu na każdej pozycji. Umożliwia to szybki przegląd wysokości udzielonych rabatów, bez konieczności wyświetlania szczegółów każdej pozycji z osobna.