Aby kartoteki z wybranej grupy towarowej były widoczne w aplikacji Comarch Mobile należy w zakładce Aplikacje na karcie towaru zaznaczyć opcję [Dostępny w: Mobile Sprzedaż]. Po zaznaczeniu pola i wykonaniu synchronizacji towar będzie widoczny na urządzeniu mobilnym.
![](https://pomoc.comarch.pl/mobile/pl/xl/wp-content/uploads/2018/07/dost_kart-300x226.png)
Dostępność można oznaczyć również dla wszystkich kart towarowych znajdujących się w grupie. Odbywa się to poprzez edycje wzorca grupy i zaznaczenie opcji [Dostępny w: Mobile Sprzedaż] na zakładce [Aplikacje].
W pierwszej kolejności należy zaznaczyć pole: [Dostępny w: Mobile Sprzedaż]. Aby nowododane do grupy lub jej podgrup towary miały automatycznie zaznaczoną dostępność w Mobile Sprzedaż trzeba również zaznaczyć opcję [Aktualizacja wzorców] i wybrać [Zmienione pola].
![](https://pomoc.comarch.pl/mobile/pl/xl/wp-content/uploads/2018/07/kart_tow-294x300.png)