W aplikacji Comarch Mobile Sprzedaż istnieje możliwość edycji kontrahenta docelowego na nagłówku dokumentów wystawionych w aplikacji:
- Zamówienie Sprzedaży (ZS),
- Oferta Sprzedaży (OS),
- Faktura Sprzedaży (FS),
- Paragon (PA),
- Wydanie Zewnętrzne (WZ),
- Reklamacja sprzedaży (RLS),
- Rozchód Wewnętrzny (RW),
- Wydanie kaucji (WKA).
Informacje na temat konfiguracji można znaleźć TUTAJ.
![](https://pomoc.comarch.pl/mobile/pl/xl/wp-content/uploads/2018/09/d50.png)
Jeżeli na dokumencie (bez promocji pakietowej) zostały już dodane towary do koszyka, wówczas przy próbie zmiany kontrahenta docelowego na nagłówku, pojawia się komunikat:
![](https://pomoc.comarch.pl/mobile/pl/xl/wp-content/uploads/2018/09/d51-300x183.png)
Po dokonaniu zmiany kontrahenta docelowego na dokumencie, jego zatwierdzeniu i zsynchronizowaniu do systemu Comarch ERP XL, informacja o kontrahencie docelowym widoczna jest na dokumencie, w zakładce [Ogólne] -> [Kontrahent docelowy] oraz na zakładce [Kontrahent] ->[Docelowy].