Krok 7 – Wizyty handlowe

W kroku siódmym (i ostatnim) przypinane są wzorce wizyt handlowych według których Przedstawiciel Handlowy będzie mógł tworzyć nowe wizyty handlowe.

Przypinanie wzorców wizyt handlowych

Wzorce wizyt

W tej sekcji istnieje możliwość podpięcia wzorców wizyt zdefiniowanych w systemie Comarch ERP XL. Więcej informacji nt. wzorców wizyt znajduje się TUTAJ.

[Wymagaj potwierdzenia] – zaznaczenie parametru spowoduje, że w systemie Comarch ERP XL będzie można potwierdzić, odrzucić bądź przesunąć termin danej wizyty handlowej, a przedstawiciel nie będzie w stanie zrealizować wizyty, która nie została potwierdzona przez kierownika.

Uwaga
Obecna wersja obsługuje następujące rodzaje elementów:

  • Rejestracja Zlecenia Serwisowego,
  • Realizacja czynności serwisowych,
  • Rejestracja dokumentu,
  • Raport obecności towarów,
  • Raport towarów konkurencji,
  • Przejazd,
  • Należności,
  • Merchandising,
  • Ankieta,
  • Inny.

Wzorce obsługiwane w centrum mobilnym powinny zawierać tylko wspomniane typy elementów.

Zakończenie tworzenia nowego oddziału

Po zapisie kończymy prace z Kreatorem. Nowe centrum mobilne zostało stworzone.

Informacja o zakończeniu tworzenia nowego oddziału

Stworzone centrum Comarch Mobile Serwis można edytować w module Administrator oddziałów w następujący sposób:

  • informacje wprowadzone w kroku 1 – 4 oraz 6 otwierając [Listę oddziałów] z menu Oddziały i wybierając utworzone centrum;
  • definicję centrum struktury praw dodaną w kroku 5 można edytować otwierając [Strukturę firmy], z menu Firma.
Edycja ustawień centrum: Comarch Mobile Serwis

Czy ten artykuł był pomocny?