Po naciśnięciu przycisku: Dodaj wpłatę na karcie kontrahenta zostanie otwarte okno [Wpłata].
![](https://pomoc.comarch.pl/mobile/pl/xl/wp-content/uploads/2018/07/rej_kp.png)
Istnieje możliwość zablokowania poszczególnych podmiotów podczas wystawiania KP/KW z poziomu kafelka Kasa/Dzień. Odpowiada za to parametr [BlockSelectOptionOnCashRecordFromHand] opisany TUTAJ.
![](https://pomoc.comarch.pl/mobile/pl/xl/wp-content/uploads/2018/07/typ-300x251.png)
![](https://pomoc.comarch.pl/mobile/pl/xl/wp-content/uploads/2018/07/plat-176x300.png)
![](https://pomoc.comarch.pl/mobile/pl/xl/wp-content/uploads/2018/07/zm_kw2-300x174.png)
![](https://pomoc.comarch.pl/mobile/pl/xl/wp-content/uploads/2018/07/zm_opis2-300x189.png)
W przypadku, gdy użytkownik będzie chciał zatwierdzić okno: Wpłata i jednocześnie nie poda wartości wpłaty, w oknie pojawi się komunikat: „Nie podano wartości” i wpłata na zerową wartość nie zostanie zatwierdzona.
![](https://pomoc.comarch.pl/mobile/pl/xl/wp-content/uploads/2018/07/wart-190x300.png)
Zapisana wpłata będzie widoczna na liście Wpłaty/Wypłaty i będzie dla niej dostępne menu zaprezentowane poniżej:
![](https://pomoc.comarch.pl/mobile/pl/xl/wp-content/uploads/2018/07/menu_kon-300x99.png)
Istnieje możliwość zablokowania usuwania dokumentów KP/KW z aplikacji – parametr [BlockDocumentEditAfterPrint]. Informacje nt. odpowiedniej konfiguracji znajdują się TUTAJ.
Naciśnięcie przycisku [Powrót] na urządzeniu spowoduje wyświetlenie opcji zaprezentowanych poniżej:
![](https://pomoc.comarch.pl/mobile/pl/xl/wp-content/uploads/2018/07/powrot-300x82.png)
Ponów próbę – ponowna próba transakcji,
Anuluj – powrót do okna zapisu kasowego.