![](https://pomoc.comarch.pl/mobile/pl/xl/wp-content/uploads/2022/01/Screenshot_7-920x545.jpg)
Wybór języka
Korzystanie z aplikacji możliwe jest w czterech językach:
polskim
angielskim
niemieckim
francuskim
Wyboru języka można dokonać klikając w odpowiednią flagę w prawym dolnym rogu ekranu logowania.
Logowanie
Logowanie do aplikacji wymaga wprowadzenia odpowiednich danych. W pole użytkownik należy wpisać nazwę operatora, natomiast w pole hasło przyporządkowane do niego hasło. Istnieje również możliwość logowania zintegrowanego, gdzie operator loguje się poprzez login i hasło domenowe.
Komunikaty błędnego logowania
Błąd połączenia z bazą danych
Komunikat oznacza, że występują problemy związane z połączeniem się z bazą danych. Dokładny opis konfiguracji znajduje się TUTAJ.
Pole Hasło jest wymagane
Aby zalogować się do aplikacji wymagane jest wprowadzenie hasła. Hasło na operatorze nie może być puste.
Podany login lub hasło są nieprawidłowe
Komunikat oznacza, że wpisany login lub hasło są nieprawidłowe.
Pracownik, na którego się logujesz, jest przypisany do wielu operatorów.
Komunikat oznacza, że do operatora na którego się logujesz jest przypięty pracownik, który jest przypięty także do innego operatora.
Pracownik, na którego się logujesz jest archiwalny
Komunikat oznacza, że do operatora na którego się logujesz jest przypięty archiwalny pracownik.
Brak uprawnień
Komunikat oznacza, że do pracownika przypiętego do operatora nie przypisano odpowiednich praw. Dokładny opis konfiguracji uprawnień znajduje się TUTAJ.
Błąd licencji
Komunikat oznacza, że Menadżer Kluczy jest niedostępny, został źle skonfigurowany lub wyczerpały się wolne licencje wynikające z praw przypisanych do pracownika podpiętego do operatora.
Brak uprawnień na serwerze do logowania zintegrowanego
Komunikat oznacza, że w opcjach IIS -> Uwierzytelnianie, pozycja: Uwierzytelnianie systemu Windows ma stan: Wyłączone. Należy poprzez Akcje z prawej strony ekranu włączyć wspomnianą opcję.
Automatyczne wylogowanie z aplikacji
Jeżeli użytkownik zaloguje się do Comarch Mobile Zarządzanie, w dwóch różnych miejscach np. na serwerze oraz na telefonie w tym samym czasie, to zostanie automatycznie wylogowany z konta, na które zalogował się w pierwszej kolejności.
![Komunikat informujący o wylogowaniu z aplikacji](https://pomoc.comarch.pl/mobile/pl/xl/wp-content/uploads/2018/05/Komunikat-informujący-o-wylogowaniu-z-aplikacji.png)