W pierwszym kroku należy określić, jakie dokumenty będzie miał prawo wystawić przedstawiciel handlowy na urządzeniu mobilnym. W tym celu należy wskazać żądane typy w sekcji Dostępne dokumenty. W aplikacji Comarch Mobile Sprzedaż obsługiwane są następujące dokumenty:
- Zamówienia Sprzedaży (ZS),
 - Zamówienia Wewnętrzne (ZW),
 - Oferty Sprzedaży (OS),
 - Faktury Sprzedaży (FS),
 - Paragony (PA),
 - Wydania Zewnętrzne (WZ),
 - Wydania Magazynowe (WM),
 - Wizyty Handlowe (WH),
 - Rozchód Wewnętrzny (RW),
 - Wydanie Kaucji (WKA),
 - Wydanie Korekty Kaucji (WKK),
 - Przesunięcie Międzymagazynowe,
 - Wydanie Międzymagazynowe(MMW),
 - Reklamacje Sprzedaży (RLS).
 

[Magazyn] – naciśnięcie tego przycisku spowoduje otwarcie listy magazynów. Należy dodać nowy magazyn oddziałowy. W definicji magazynu należy przynajmniej określić jego:
- kod
 - nazwę
 - osobę (pracownika)
 - oznaczyć magazyn jako Oddziałowy
 - na zakładce Dokumenty przypisać definicje dokumentów
 

[Seria] – domyślnie seria jest uzupełniana automatycznie po wyborze magazynu. Operator może zmienić serię na inną przez naciśnięcie tego przycisku. Seria – tak jak magazyn – musi być oznaczona jako Oddziałowa wraz z oznaczeniem definicji dokumentów.

[Magazyn zwrotny] – magazyn nieoddziałowy, na który będzie mógł być wykonany awaryjny zwrot całkowity (więcej informacji w dokumentacji Comarch ERP XL moduł: Administrator).
[Magazyn zamówień] – magazyn nieoddziałowy, który będzie ustawiany na dokumentach zamówień jako magazyn źródłowy.
Po uzupełnieniu wszystkich informacji na temat magazynów będzie możliwe naciśnięcie przycisku [Dalej].
                        

