Okno planowania wizyty składa się z czterech zakładek:
- Wzorzec wizyty
- Kontrahenci
- Koszyk
- Dzień
Wzorzec wizyty
Wzorzec wizyty – okno otwarte jako pierwsze podczas planowania wizyty, zaprezentowane na poniższym zrzucie ekranu.
Jeżeli chodzi o wzorce wizyt, to są one elementami słownikowymi, definiowanymi w systemie Comarch ERP XL, które należy przypiąć do oddziału mobilnego.
Z poziomu zakładki [Wzorzec wizyty] można dokonać wyboru typu, czasu trwania oraz dnia, na który ma zostać zaplanowana wizyta. Dodatkowo można również zdefiniować ewentualne powtórzenia wizyty (działania cykliczne). Możliwe do wyboru powtórzenia zostały zaprezentowane na poniższym zrzucie ekranu.
Kontrahenci
Kontrahenci – okno, w którym należy wybrać kontrahenta, dla którego zostanie zaplanowana dana wizyta. Okno zostało zaprezentowane na poniższym zrzucie ekranu.
Po naciśnięciu na przycisk zostanie wyświetlone menu zaprezentowane na poniższym zrzucie ekranu. Jeżeli okaże się ze kontrahent, na którego ma być zaplanowana wizyta nie figuruje na liście kontrahentów (nie został jeszcze dodany do bazy danych), to możliwe jest jego dodanie z poziomu okna planowania wizyty handlowej. W tym celu należy z paska postępu wybrać przycisk: , a następnie opcję Dodaj kontrahenta.Pojawi się okno dodawania nowego kontrahenta, w którym należy wprowadzić informacje o kontrahencie.
Po zatwierdzeniu wprowadzonych danych kontrahent zostanie dodany do listy kontrahentów i możliwe będzie dodanie go do koszyka planowanej wizyty.
W aplikacji istnieje możliwość planowania wizyt z uwzględnieniem rodzaju kontrahenta. Funkcjonalność ta została opisana TUTAJ.
Koszyk
Koszyk – okno, w którym prezentowana jest lista wizyt, która zostanie stworzona po naciśnięciu przycisku: .
Dzień
Dzień – okno można zobaczyć zaplanowane działania w ujęciu dziennym.