Planowanie kontaktu

Kontakt jest rodzajem działania rejestrowanym przeważnie post factum. Kontakt jest zawsze powiązany z wątkiem przypisanym do Kontrahenta.

W przypadku współpracy z systemem Comarch ERP XL kontakt nie może istnieć samodzielnie (nie będąc powiązanym z wątkiem). Stanowi on element konwersacji (wątku) i musi być z nią powiązany. Wątek stworzony na urządzeniu będzie wysłany do systemu Comarch ERP XL.

Okno planowania kontaktu składa się z trzech zakładek:

  • Wybierz kontrahentów
  • Koszyk
  • Dzień
Podczas planowania kontaktu na zakładce [Wybierz Kontrahentów] określa się Kontrahenta, z którym został zarejestrowany kontakt. Po wybraniu Kontrahenta otworzy się nowe okno ze szczegółami planowania kontaktu, w którym określa się wątek, tytuł kontaktu, datę i czas trwania, osobę kontaktową oraz opis kontaktu.

Uwaga
W przypadku współpracy z systemem Comarch ERP XL określa się także rodzaj kontaktu. Rodzaje kontaktów definiuje się w systemie Comarch ERP XL jako: Słownik kategorii: Rodzaj kontaktu.

Jak zostało wspomniane na początku punktu Kontakt musi być powiązany z wątkiem. Kontakt można powiązać z istniejącym, niezakończonym wątkiem przypisanym do danego Kontrahenta lub można stworzyć nowy wątek, z którym kontakt zostanie powiązany.

Pola oznaczone kolorem czerwonym są polami wymaganymi do wypełnienia w celu zapisania działania.

Szczegóły kontaktu

Kontakt wystawiany z poziomu Comarch Mobile będzie od razu zatwierdzany.

Uwaga
Kontakty (pozycje konwersacji) nie są pobierane z systemu Comarch ERP XL.

Czy ten artykuł był pomocny?