Kontakt jest rodzajem działania rejestrowanym przeważnie post factum. Kontakt jest zawsze powiązany z wątkiem przypisanym do Kontrahenta.
W przypadku współpracy z systemem Comarch ERP XL kontakt nie może istnieć samodzielnie (nie będąc powiązanym z wątkiem). Stanowi on element konwersacji (wątku) i musi być z nią powiązany. Wątek stworzony na urządzeniu będzie wysłany do systemu Comarch ERP XL.
Okno planowania kontaktu składa się z trzech zakładek:
Wybierz kontrahentów
Koszyk
Dzień
Jak zostało wspomniane na początku punktu Kontakt musi być powiązany z wątkiem. Kontakt można powiązać z istniejącym, niezakończonym wątkiem przypisanym do danego Kontrahenta lub można stworzyć nowy wątek, z którym kontakt zostanie powiązany.
Pola oznaczone kolorem czerwonym są polami wymaganymi do wypełnienia w celu zapisania działania.

Kontakt wystawiany z poziomu Comarch Mobile będzie od razu zatwierdzany.