Dokumenty

W zakładce Dokumenty możliwe jest wyświetlanie, wyszukiwanie i dodawanie wszystkich dokumentów poza dokumentami magazynowymi (MMW, MMP, WM).

Wyświetlenie szczegółów dokumentu

Kliknięcie w wybrany dokument znajdujący się na liście spowoduje wyświetlenie jego szczegółów. Zakładka Szczegóły zawiera informacje o:

  • dokumencie
  • kontrahentach (głównym, płatniku, docelowym)
  • płatności
  • realizacji

Wyświetlenie historii dokumentu

W zakładce Historia znajdują się informacje o operacjach wykonanych na danym dokumencie.

 

Wyszukiwanie dokumentu

Na liście dokumentów możliwe jest wyszukiwanie poprzez wprowadzenie odpowiedniej frazy w polu Wyszukaj… Wyszukiwanie odbywa się po numerze dokumentu oraz kodzie lub nazwie kontrahenta.

Kliknięcie przycisku  spowoduje rozpoczęcie wyszukiwania głosowego.

 

Wystawianie dokumentu

Nowy dokument może zostać dodany poprzez kliknięcie ikony plusa w prawym dolnym rogu okna. Po jego kliknięciu zostanie rozwinięta lista dostępnych dokumentów do wyboru. Dostępność danego typu dokumentu zależy od konfiguracji centrum mobilnego w systemie Comarch ERP XL.
Po wybraniu typu dokumentu do wystawienia pojawi się okno z wyborem sposobu realizacji. Należy wybrać opcję Utwórz nowy dokument.
Dalszy proces wystawiania dokumentów został opisany TUTAJ.

Czy ten artykuł był pomocny?