Rejestrowanie Wpłaty (KP)

Po naciśnięciu przycisku: Dodaj wpłatę na karcie kontrahenta zostanie otwarte okno [Wpłata].

Rejestrowanie dokumentu KP

Istnieje możliwość zablokowania poszczególnych podmiotów podczas wystawiania KP/KW z poziomu kafelka Kasa/Dzień. Odpowiada za to parametr [BlockSelectOptionOnCashRecordFromHand] opisany TUTAJ.

Wybór podmiotu, dla którego ma zostać wystawiony dokument KP
Wybór płatnika dla Kontrahenta
Okno: Zmień kwotę
Okno: Zmień opis

W przypadku, gdy użytkownik będzie chciał zatwierdzić okno: Wpłata i jednocześnie nie poda wartości wpłaty, w oknie pojawi się komunikat: „Nie podano wartości” i wpłata na zerową wartość nie zostanie zatwierdzona.

Okno: Wpłata, komunikat: Nie podano wartości

Zapisana wpłata będzie widoczna na liście Wpłaty/Wypłaty i będzie dla niej dostępne menu zaprezentowane poniżej:

Lista wpłat i wypłat – menu kontekstowe dostępne dla poszczególnych dla pozycji

Istnieje możliwość zablokowania usuwania dokumentów KP/KW z aplikacji – parametr [BlockDocumentEditAfterPrint]. Informacje nt. odpowiedniej konfiguracji znajdują się TUTAJ.

Naciśnięcie przycisku [Powrót] na urządzeniu spowoduje wyświetlenie opcji zaprezentowanych poniżej:

KP opcje dostępne po naciśnięciu przycisku [Powrót] na urządzeniu
Istnieje również możliwość rejestracji wpłat przy wyborze płatności kartą. Podczas wystawiania dokumentów KP oraz wyborze płatności kartą i wybraniu opcji [Zapisz] lub [Zapisz i Wyślij]  okno aplikacji zostaje zablokowane, a kwota płatności wysyłana jest na terminal (w trybie obciążenia dla KP). W przypadku pozytywnej realizacji transakcji okno zapisu kasowego zostanie zamknięte. Natomiast, jeśli z terminala zostanie wysłany błąd, w oknie urządzenia mobilnego wyświetli się komunikat: „Płatność kartą nie powiodła się. Transakcja została odrzucona” z opcjami:
  • Ponów próbę – ponowna próba transakcji,
  • Anuluj – powrót do okna zapisu kasowego.
W przypadku transakcji przy użyciu kart płatniczych nie ma możliwości usuwania, edycji nawet w sytuacji, gdy znajduje się on w jeszcze otwartym raporcie kasowym ani odtwierdzania dokumentów KP. Dla takich KP w menu kontekstowym widoczne są tylko opcje Wyślij i Podgląd.

Czy ten artykuł był pomocny?