Karta kontrahenta

Pasek górny na karcie kontrahenta

Karta kontrahenta składa się z trzech sekcji:

  1. Pulpit
  2. Informacje
  3. Aktywności

Przejście do konkretnej sekcji następuje po kliknięciu na Pulpit, Informacje lub Aktywności.

W każdej z sekcji w górnym pasku aplikacji są dostępne:

  • ikonka , która umożliwia powrót do wcześniejszego ekranu w aplikacji
  • kod i nazwa kontrahenta

1. Sekcja Pulpit

Pulpit kontrahenta

Pulpit kontrahenta podzielony jest na pięć obszarów:

  • Najbliższe działania –  prezentowane jest najbliższe działanie CRM oraz przycisk [Zobacz wszystkie].
Widok obszaru: Najbliższe działania
  • Ostatnie dokumenty – prezentowane są trzy ostatnie dokumenty kontrahenta oraz przycisk [Zobacz wszystkie].
Widok obszaru: Ostatnie dokumenty
  • Należności – prezentowane są należności kontrahenta oraz przycisk [Rozlicz].
Widok obszaru: Należności 
  • Kaucje – prezentowana jest kwota naliczonych kaucji oraz przycisk [Rozlicz].
Widok obszaru: Kaucje
  • Sprzedaż – prezentowana jest wartość sprzedaży dla kontrahenta w ujęciu miesięcznym.
Widok obszaru: Sprzedaż

Naciśnięcie przycisku przeniesie użytkownika do okna z możliwością zmiany okresu miesięcznego na tygodniowy lub roczny.

Wartość sprzedaży kontrahenta

2. Sekcja Informacje

Informacje o kontrahencie

Informacje o kontrahencie są podzielone na siedem obszarów:

1. Dane podstawowe
  • Rodzaj kontrahenta
  • Numer NIP kontrahenta
  • Adres główny kontrahenta
2. Kontakty
  • Informacja o tym, jakie formy kontaktu posiada kontrahent.

3. Inne adresy
  • Informacja o tym, jakie adresy posiada kontrahent.

4. Zgody
  • Informacja o liczbie zgód udzielonych przez kontrahenta.

5. Informacje księgowe
  • Status kontrahenta
  • Rodzaj kontrahenta
  • Informacja o tym, czy kontrahent jest płatnikiem VAT
  • Informacja o tym, czy dokumenty wystawione na kontrahenta będą wysyłane do KSeF
  • Informacja o tym, czy kontrahent jest rolnikiem ryczałtowym

6. Płatność i realizacja
  • Dystrybutorzy/Magazyny – magazyny udostępnione dla kontrahenta
  • Towary – grupa towarów udostępniona dla kontrahenta
  • Waluta
  • Domyślna forma płatności
  • Kontrahent główny

7. Osoby kontaktowe
  • Lista osób kontaktowych danego kontrahenta

Przy każdej sekcji prezentowana jest ikonka , która umożliwia zwinięcie danej sekcji. Domyślnie każda sekcja jest rozwinięta.

3. Sekcja Aktywności

Aktywności kontrahenta

Aktywności kontrahenta podzielone są na obszary:

  • Wszystkie
  • Dzisiaj
  • Wczoraj
  • Ostatnie 7 dni
  • Ostatnie 30 dni

W poszczególnych obszarach prezentowane są informacje o wystawionych dokumentach sprzedaży wraz z datą, godziną i numeratorem dokumentu.

W przypadku braku wystąpienia aktywności prezentowany jest poniższy ekran z komunikatem:

Brak aktywności kontrahenta

Czy ten artykuł był pomocny?