Użytkownik aplikacji mobilnej może wyfiltrować działania z poziomu :
- Terminarza – z poziomu Zakładek: Zaplanowane, Przeterminowane i Zakończone użytkownik może skorzystać z opcji filtra i odnaleźć interesujące go działania korzystając z opcji filtra:
- od – zwrócone zostaną wszystkie działania, których data wystawienia jest późniejsza niż wskazana
- do – zwrócone zostaną wszystkie działania, których data wystawienia jest wcześniejsza niż wskazana,
- Wzorzec – zwrócone zostaną wizyty handlowe, na których zastosowano wybrany,
- Typ – zwrócone zostaną wizyty handlowe o typie, który został wskazany w ustawieniach filtra
- Rodzaj działania – użytkownik może odszukać działania danego rodzaju (np. tylko spotkania) lub działania kilku różnych rodzajów (wielowybór),
- Kontrahent – po wybraniu konkretnego kontrahenta zostaną zwrócone działania dotyczące tylko tego konkretnego Klienta.
- Dodatkowo za pomocą filtru tekstowego możliwe jest wyszukanie działań np. po mieście czy ulicy.
Podobnie jak dla filtrów w innych miejscach aplikacji użytkownik może skorzystać z opcji dodatkowych, dostępnych po dłuższym przytrzymaniu na przycisk z danym filtrem. Jedną z możliwości jest przypięcie filtra do szybkiego wybierania, które usprawni proces wyszukiwania interesujących działań.