Możliwość wysyłania realizacji elementu: Merchandising wiadomością e-mail

Uwaga
Opcja dot. realizacji wizyty handlowej z elementem: Merchandising.

W Comarch Mobile istnieje możliwość ustawienia, aby podczas wizyty (bezpośrednio z zadania typu: Merchandising) możliwe było wysłanie wiadomości e-mail z załączonym zdjęciem, wykonanym podczas realizacji tego zadania.

Wykonywanie zdjęć podczas elementu wizyty: Merchandising może być wykorzystywane nie tylko do sprawdzenia ekspozycji towarów, ale również do udokumentowania pewnych operacji czy przekazanych dokumentów.

Przykład
Podczas wizyty handlowej Klient może przedstawić dokumenty umowy, czy potwierdzenia przelewu rozliczającego zaległe płatności, które jeszcze nie zostały zaksięgowane. Przedstawiciel wykonując zdjęcie może w ten sposób potwierdzić przekazanie lub podgląd danych dokumentów.
Uwaga
Możliwość wysłania wiadomości e-mail z załączoną realizacją elementu wizyty Merchandising jest dostępna tylko w przypadku, gdy na urządzeniu mobilnym zainstalowana jest aplikacja do obsługi poczty (np. Gmail) oraz odpowiednio skonfigurowany jest klient poczty.

W plikach konfiguracyjnych znajdujących się domyślnie w katalogu: C:\Program Files (x86)\Comarch Mobile\Serwer synchronizacji\Methods znajduje się parametr [CanSendMerchandisingRealization] – opis konfiguracji tego parametru znajduje się TUTAJ.

Jeżeli parametr [CanSendMerchandisingRealization] przyjmuje wartość 1, wówczas w Ustawieniach aplikacji w sekcji Parametry działań pojawi się dodatkowe pole Odbiorca wysyłanych zdjęć. Naciśnięcie parametru spowoduje podniesienie okna z polem tekstowym, w którym umożliwione zostanie wprowadzenie adresu e-mail odpowiedniej osoby (np. odpowiedzialnej za odblokowywanie transakcji kontrahentom).

Ustawienia aplikacji Comarch Mobile – parametr: [Odbiorca wysyłanych zdjęć]
Jeżeli do zadania typu Merchandising dodano realizację (wykonano zdjęcie), wówczas naciśnięcie opcji: [Zatwierdź] w pasku górnym spowoduje rozwinięcie menu z dwoma opcjami:
  • Zakończ – powoduje zatwierdzenie realizacji
  • Zakończ i wyślij – powoduje zatwierdzenie realizacji i następnie przejście do akcji wysyłania wiadomości e-mail
Dwie opcje możliwe do wyboru, kiedy w aplikacji została udostępniona możliwość wysyłania zdjęć podczas realizacji elementu wizyty typu Merchandising

Jeżeli zdjęcie zostało wcześniej tylko zapisane, możliwość jego wysłania za pomocą opcji e-mail istnieje także z poziomu menu kontekstowego.

Menu kontekstowe dla zrealizowanego działania typu Merchandising

Czy ten artykuł był pomocny?