Spotkanie jest typem działania planowanego przeważnie z wyprzedzeniem. Za jego pomocą można zarejestrować spotkanie u Klienta. W przypadku tworzenia spotkań dostępne są dodatkowe opcje takie jak: wysyłanie działania do systemu po zaplanowaniu, czy też planowanie kolejnego po zrealizowaniu.
Okno planowania spotkania składa się z czterech zakładek:
Określ wzorzec spotkania
Wybierz kontrahentów
Koszyk
Dzień

Przy współpracy z systemem Comarch ERP XL rodzaje spotkań definiuje się jako: Słownik Kategorii: Rodzaj kontaktu.
Spotkanie może być ponadto powiązane z wątkiem.
Spotkanie można powiązać z istniejącym, niezakończonym wątkiem przypisanym do danego Kontrahenta lub można stworzyć nowy wątek, z którym spotkanie zostanie powiązane. Powiązanie to jest fakultatywne. W przypadku braku wskazania wątku spotkanie doda się jako zadanie CRM.
Pozostałe zakładki: [Wybierz Kontrahentów], [Koszyk] i [Dzień] działają analogicznie jak w przypadku wizyt handlowych.
Na zakładce [Kontrahenci] należy wybrać kontrahenta, dla którego zostanie zaplanowane Spotkanie. Okno zostało zaprezentowane na rysunku poniżej.

Po wybraniu kontrahenta otworzy się nowe okno ze szczegółami, w którym dodatkowo będzie można wybrać osobę kontaktową, ustalić cykliczność działania oraz dodać opis spotkania. W przypadku dodania seryjnego kontrahentów dodatkowe wspomniane okno z dodatkowymi opcjami otworzy się po wybraniu danego kontrahenta zakładki [Koszyk].

Na zakładce [Koszyk] prezentowana jest lista spotkań, która zostanie stworzona po naciśnięciu przycisku: .


