Przed przystąpieniem do tworzenia oddziału Comarch Mobile Sprzedaż należy dodać odpowiedni rejestr kasowy oddziałowy. Można to wykonać np. w module: Administrator Oddziałów wybierając z menu „Firma” opcję [Rejestry kasowe/bankowe]. Po naciśnięciu przycisku zostanie otwarte okno: Rejestr kasowy.
Na zakładce [Ogólne] należy wypełnić następujące dane:
- Kod – kod rejestru kasowego,
- Nazwa – nazwa rejestru kasowego,
- Waluta – należy pozostawić walutę systemową,
- Rodzaj – konieczne jest zaznaczenie parametru: Oddział.
W definicji operacji przychodu i rozchodu należy uzupełnić następujące dane:
- Kod – kod operacji kasowej/bankowej,
- Nazwa – nazwa operacji kasowej/bankowej,
- Rodzaj operacji – przychód lub rozchód,
- Typ operacji,
- Parametr: Oddział.
Po zapisaniu zdefiniowanej operacji kasowej/bankowej będzie ona widoczna na liście operacji kasowych/bankowych.
Po przypisaniu operacji można zapisać utworzony rejestr.