Kontakt jest rodzajem działania rejestrowanym przeważnie post factum. Kontakt jest zawsze powiązany z wątkiem przypisanym do Kontrahenta.
W przypadku współpracy z systemem Comarch ERP XL kontakt nie może istnieć samodzielnie (nie będąc powiązanym z wątkiem). Stanowi on element konwersacji (wątku) i musi być z nią powiązany. Wątek stworzony na urządzeniu będzie wysłany do systemu Comarch ERP XL.
Okno planowania kontaktu składa się z trzech zakładek:
Wybierz kontrahentów
Koszyk
Dzień
Podczas planowania kontaktu na zakładce [Wybierz Kontrahentów] określa się Kontrahenta, z którym został zarejestrowany kontakt. Po wybraniu Kontrahenta otworzy się nowe okno ze szczegółami planowania kontaktu, w którym określa się wątek, tytuł kontaktu, datę i czas trwania, osobę kontaktową oraz opis kontaktu.
Uwaga
W przypadku współpracy z systemem Comarch ERP XL określa się także rodzaj kontaktu. Rodzaje kontaktów definiuje się w systemie Comarch ERP XL jako: Słownik kategorii: Rodzaj kontaktu.
Jak zostało wspomniane na początku punktu Kontakt musi być powiązany z wątkiem. Kontakt można powiązać z istniejącym, niezakończonym wątkiem przypisanym do danego Kontrahenta lub można stworzyć nowy wątek, z którym kontakt zostanie powiązany.
Pola oznaczone kolorem czerwonym są polami wymaganymi do wypełnienia w celu zapisania działania.
Szczegóły kontaktu
Kontakt wystawiany z poziomu Comarch Mobile będzie od razu zatwierdzany.
Uwaga
Kontakty (pozycje konwersacji) nie są pobierane z systemu Comarch ERP XL.
Realizacja kontaktu
Realizacja działania: Kontakt
Kontakt po zrealizowaniu na urządzeniu mobilnym można w razie potrzeby edytować przed wysłaniem go do systemu Comarch ERP XL. W tym celu należy z menu kontekstowego przy działaniu wybrać opcję edycji. Wówczas można zmienić datę odbycia kontaktu, a także odrzucić działanie.
Edycja kontaktu
Społeczność Comarch
Dzięki społeczności Comarch ERP rozwiązujemy problemy, dzielimy się pomysłami oraz informujemy o różnych nowościach.