Dostępne widoki

Terminarz w aplikacji Comarch Mobile stanowi centralny punkt zarządzania działaniami CRM i jest częścią nowego interfejsu Comarch Mobile. Aby uzyskać dostęp do terminarza, należy kliknąć ikonę terminarza, która znajduje się w dolnym menu aplikacji mobilnej.
Ikona Terminarza na ekranie głównym
  Po wybraniu Terminarza automatycznie wyświetlany jest widok Harmonogram z ustawioną bieżącą datą systemową urządzenia. Działania w zakładce Terminarz wyświetlane są w sposób zależny od wybranego widoku. W każdym widoku prezentowane są odpowiednio odfiltrowane działania. W aplikacji dostępne są następujące widoki:
  • Harmonogram
  • Dzień
  • Tydzień
  • Miesiąc
W Terminarzu, w widokach harmonogram, dzień i tydzień, górny pasek zawiera kluczowe elementy nawigacyjne i funkcjonalne.
Pasek górny w Terminarzu
Widok paska górnego po rozwinięciu

Widok domyślny - Harmonogram

W widoku harmonogramu prezentowana jest lista wszystkich zarejestrowanych działań z datą i godziną z wybranego miesiąca. Działania prezentowane są chronologicznie wraz z zaplanowanymi godzinami/nazwami oraz adresem. Zmiana miesiąca możliwa jest po rozwinięciu widoku bieżącego kalendarza w lewym górnym rogu ekranu, a następnie wykonując gest przesunięcia ekranu w lewo lub w prawo.
Widok harmonogramu
Status zrealizowanego działania jest wskazywany przy pomocy ikonki , która znajduje się po lewej stronie. Lista działań w harmonogramie może być przewijana w pionie (góra/dół).

Widok dzienny

Widok dzienny prezentuje rozkład godzinowy działań zaplanowanych oraz zrealizowanych w wybranym dniu. Zmiana dnia możliwa jest po kliknięciu nazwy miesiąca w lewym górnym rogu ekranu. W zależności od typu działania i stanu realizacji, są one prezentowane różnymi kolorami:
  • działania zaplanowane i niezrealizowane – zielony,
  • działania odrzucone – szary,
  • działania zaległe i niezrealizowane – czerwony.
Widok dzienny

Widok tygodniowy

Widok tygodniowy prezentuje rozkład godzinowy działań do zrealizowania oraz zrealizowanych w wybranym tygodniu. W zależności od typu działania i stanu realizacji, są one prezentowane różnymi kolorami:
  • działania zaplanowane i niezrealizowane – zielony,
  • działania odrzucone – szary,
  • działania zaległe i niezrealizowane – czerwony.
Widok tygodniowy

Widok miesięczny

W widoku miesięcznym prezentowane są działania z wybranego miesiąca. Zmiana miesiąca możliwa jest po przesunięciu ekranu w dół lub w górę. W zależności od typu działania i stanu realizacji, są one prezentowane różnymi kolorami:
  • działania zaplanowane i niezrealizowane – zielony,
  • działania odrzucone – szary,
  • działania zaległe i niezrealizowane – czerwony.
Widok miesięczny

Prywatne

Realizacja działania prywatnego

Realizacja działania prywatnego polega na wybraniu przycisku [Realizuj] lub [Odrzuć] dostępnych z poziomu szczegółów działania lub z dostępnego dla działania menu kontekstowego. Wydarzenie prywatne można również usunąć.
Menu kontekstowe działania prywatnego
Szczegóły działania prywatnego
Podczas realizacji działania prywatnego możliwe jest dodanie opisu.
Realizacja działania prywatnego
Działanie prywatne po zrealizowaniu w terminarzu oznaczone jest ikoną zielonej fajki.
Działanie prywatne po realizacji

Zadanie

Realizacja zadania

Realizacja działania typu zadanie polega na wybraniu przycisku [Realizuj] lub [Odrzuć] dostępnych z poziomu szczegółów działania lub z dostępnego dla działania menu kontekstowego.
Menu kontekstowe i szczegóły zadania
Pozostałe opcje dostępne w menu kontekstowym pozwalają na przełożenie zadania na inny termin [Przełóż na inny termin], wyznaczenie trasy do miejsca realizacji działania [Wyznacz trasę] i usunięcie zadania [Usuń]. Podczas realizacji zadania możliwe jest dodanie opisu oraz opisu jego realizacji.
Realizacja zadania
Zadanie po zrealizowaniu w terminarzu oznaczone jest ikoną zielonej fajki.
Zadanie po realizacji

Kontakt

Realizacja kontaktu

Realizacja działania typu kontakt ogranicza się obecnie do podglądu szczegółów kontaktu oraz weryfikacji wątków kontrahenta.
Podgląd szczegółów kontaktu
Lista wątków kontrahenta
Kontakt po zrealizowaniu w terminarzu oznaczony jest ikoną zielonej fajki.
Kontakt po realizacji

Spotkanie

Realizacja spotkania

Realizacja spotkania polega na wybraniu przycisku [Realizuj] lub [Odrzuć] dostępnych z poziomu szczegółów działania lub z dostępnego dla działania menu kontekstowego.
Menu kontekstowe i szczegóły spotkania
Pozostałe opcje dostępne w menu kontekstowym pozwalają na przełożenie spotkania na inny termin [Przełóż na inny termin], wyznaczenie trasy do miejsca realizacji spotkania [Wyznacz trasę] i usunięcie spotkania [Usuń]. Podczas realizacji spotkania możliwe jest dodanie opisu oraz opisu jego realizacji.
Realizacja spotkania
Spotkanie po zrealizowaniu w terminarzu oznaczone jest ikoną zielonej fajki.
Spotkanie po realizacji

Wizyta handlowa

Realizacja wizyty handlowej

Realizacja wizyty handlowej ogranicza się obecnie do podglądu jej szczegółów oraz weryfikacji zadań do wykonania.
Szczegóły wizyty oraz zadania do wykonania
Oprócz podglądu szczegółów, opcje dostępne w menu kontekstowym umożliwiają przełożenie wizyty na inny termin [Przełóż na inny termin], wyznaczenie trasy do miejsca realizacji wizyty [Wyznacz trasę], odrzucenie wizyty [Odrzuć] oraz jej usunięcie [Usuń].
Menu kontekstowe wizyty