Kompletowanie zamówień

Aby skompletować zamówienie sprzedaży, należy z poziomu widoku Back office wybrać Zamówienia sprzedaży.

Lista zamówień zawiera wszystkie zamówienia, znajdujące się w konkretnym statusie, np.: zatwierdzony, zrealizowany, anulowany, w realizacji. Aby zawęzić listę wyszukiwanych dokumentów trzeba wybrać ikonę filtra w prawym górnym rogu.

Dostępne filtry umożliwiają ograniczenie wyszukiwania zamówień sprzedaży do:

  • daty wystawienia dokumentu
  • statusu
  • statusu przetwarzania

 

Poza tym istnieje opcja sortowania dokumentów:

  • od najnowszych
  • od najstarszych
  • alfabetycznie z uwzględnieniem statusu lub statusu przetwarzania

W szczegółach zamówienia sprzedaży znajdują się informacje ogólne dotyczące statusów, dat wystawienia i realizacji zamówienia oraz terminu płatności.

Ponadto w sekcji Kontrahent w szczegółach zamówienia sprzedaży jest możliwość podejrzenia danych kontrahenta.

Zamówienie można rozpocząć kompletować klikając na przycisk Kompletuj zamówienie w dolnej części ekranu.

W nowym oknie zostanie wyświetlona lista produktów do spakowania. Używając skanera lub ręcznie można zaznaczać, co zostało już skompletowane, a co jeszcze nie.
Dokument można zatwierdzić lub zaparkować, co daje możliwość powrotu do kompletowania zamówienia w przyszłości.

Czy ten artykuł był pomocny?