Aby skompletować zamówienie sprzedaży, należy z poziomu widoku Back office wybrać Zamówienia sprzedaży.
Lista zamówień zawiera wszystkie zamówienia, znajdujące się w konkretnym statusie, np.: zatwierdzony, zrealizowany, anulowany, w realizacji. Aby zawęzić listę wyszukiwanych dokumentów trzeba wybrać ikonę filtra w prawym górnym rogu.
Dostępne filtry umożliwiają ograniczenie wyszukiwania zamówień sprzedaży do:
- daty wystawienia dokumentu
- statusu
- statusu przetwarzania
Poza tym istnieje opcja sortowania dokumentów:
- od najnowszych
- od najstarszych
- alfabetycznie z uwzględnieniem statusu lub statusu przetwarzania
W szczegółach zamówienia sprzedaży znajdują się informacje ogólne dotyczące statusów, dat wystawienia i realizacji zamówienia oraz terminu płatności.
Ponadto w sekcji Kontrahent w szczegółach zamówienia sprzedaży jest możliwość podejrzenia danych kontrahenta.
Zamówienie można rozpocząć kompletować klikając na przycisk Kompletuj zamówienie w dolnej części ekranu.
W nowym oknie zostanie wyświetlona lista produktów do spakowania. Używając skanera lub ręcznie można zaznaczać, co zostało już skompletowane, a co jeszcze nie.
Dokument można zatwierdzić lub zaparkować, co daje możliwość powrotu do kompletowania zamówienia w przyszłości.