Podsumowanie sprzedaży

Podsumowanie sprzedaży

W celu podglądu transakcji handlowych w ramach danej sesji należy wybrać przycisk [Podsumowanie sprzedaży]. Jest on dostępny z poziomu:

  • głównego okna aplikacji -> sekcja Sprzedaż
Kafel [Podsumowanie sprzedaży] w głównym oknie aplikacji
  • menu bocznego -> kafel [Sprzedaż]

Kafel [Sprzedaż] w menu bocznym
Jeśli danego dnia na urządzeniu było otwartych więcej niż jedna sesja, to poprzedza go widok Wybór sesji.

Widok podsumowania sprzedaży

Widok Wybór sesji w pierwszym oknie pozwala na wybór z listy sesji z aktualnego dnia. Sesje uporządkowane są od aktualnej do najstarszej. Sesje wyświetlane są jako pozycje z kodem sesji oraz datą (godziną) jej trwania. Pozycja bez daty końcowej jest aktualną sesją.

Po wybraniu sesji pojawia się widok Podsumowanie sprzedaży, który prezentuje:

  • Kod sesji
  • Stan kasy
  • Podsumowanie sprzedaży

Jeśli jesteśmy w aktywnej sesji dodatkowo wyświetlany jest przycisk [Zamknij sesję], który powoduje zamknięcie bieżącej sesji i wylogowanie z aplikacji.

W prawym górnym rogu znajduje się przycisk kalendarz. Pozwala on na określenie dnia z którego ma zostać wyświetlone podsumowanie sprzedaży.

Kalendarz w widoku podsumowania sprzedaży

Data ta ogranicza możliwy wybór sesji w polu z kodem sesji za pomocą przycisku [Zmień].

Okno wyboru sesji

 

Kafel [Stan kasy] pokazuje aktualny stan kasy w walucie systemowej oraz ilość przyjętych płatności.

Kafel [Podsumowanie sprzedaży] prezentuje informacje dotyczące transakcji sprzedaży przeprowadzonych podczas sesji. Kliknięcie w kafel spowoduje otwarcie widoku Podsumowanie sprzedaży z informacjami:

  • Sprzedaż łącznie – suma przeprowadzonych transakcji oraz suma przeprowadzonych transakcji w cenie regularnej.
  • Liczba wystawionych dokumentów handlowych
  • Średnia ilość artykułów na dokumencie
  • Wartość udzielonych rabatów
  • Procent udzielonych rabatów
  • Średnia wartość sprzedaży
  • Średnia wartość produktu

 

Czy ten artykuł był pomocny?