Informacje o firmie – Biuro rachunkowe

image_print

Informacje o firmie są prezentowane na oknie Start dostępnym w menu Start. Po naciśnięciu przycisku Informacje o firmie otwiera się okno Informacje o firmie podzielone na zakładki związane określonymi modułami.

Na górze okna znajduje się nazwa firmy której dotyczą informacje oraz data i godzina ostatniego zaczytania danych. Dane prezentowane są na dzień zgodny z ustawieniem daty bieżącej w programie (Narzędzia / Data bieżąca).

Ikona służy do odświeżenia danych.

Biura rachunkowe, które mają skonfigurowaną Internetową Wymianę Dokumentów z Klientem w zakładce [Biuro rachunkowe] mają możliwość podglądu informacji o liczbie otrzymanych dokumentów od Klientów oraz możliwość podglądu statusu zamknięcia miesiąca u Klientów korzystających z programu Comarch ERP XT oraz Comarch Moje BR.

Na karcie operatora, na zakładce [Informacje o firmie] jest możliwość zadeklarowania, jakie dane wyświetlane będą w oknie.  Informacje o statusie miesiąca i liczbie otrzymanych dokumentów będą widoczne dla operatora, który na swojej karcie, na zakładce [Informacje o firmie] w gałęzi Biuro rachunkowe ma zaznaczone następujące pozycje:

  • Status miesiąca firmy,
  • Status miesiąca u klientów,
  • Dokumenty otrzymane od klientów.

Zakładka [Biuro rachunkowe] jest widoczna zarówno po zalogowaniu się do bazy biura rachunkowego jak i po zalogowaniu się do bazy klienta.

Na zakładce są widoczne dwa pola:

  • Dokumenty otrzymane od klientów.
  • Status miesiąca u klientów
Zakładka [Biuro rachunkowe] w panelu Informacje bieżące
Na zakładce [Biuro rachunkowe] są widoczne informacje dotyczące baz firmowych, do których operator ma dostęp.

W polu Dokumenty otrzymane od klientów jest widoczna suma otrzymanych dokumentów od klientów  za pomocą Internetowej Wymiany Dokumentów. Po naciśnięciu przycisku rozwijalnego Dzisiaj istnieje możliwość wskazania następujących opcji:

  • Ostatnie 7 dni (liczba dokumentów dodanych w przeciągu 7 dni)
  • Bieżący miesiąc (liczba dokumentów dodanych od początku bieżącego miesiąca do obecnego dnia włącznie).

Po naciśnięciu przycisku Pokaż otwiera się okno Dokumenty otrzymane od klientów, na którym znajdują się następujące kolumny:

  • Firma – nazwa bazy danych,
  • Nazwa firmy – pobierana z najnowszej pieczątki firmy,
  • Typ dokumentów,
  • Ilość dokumentów,
  • Data otrzymania dokumentów.
Dokumenty otrzymane od klientów

Lista Dokumenty otrzymane od klientów jest odwzorowaniem raportu z modułu Comarch ERP Optima Operacje wielofirmowe – Dokumenty od klientów.

W polu Status miesiąca u klientów za pomocą przycisku Pokaż istnieje możliwość otworzenia zbiorczego zestawienia klientów, którzy maja zamknięty lub otwarty status. Wyboru statusu można dokonać za pomocą przycisku rozwijalnego Otwarty.

Dla statusu miesiąca zamknięty zostają wyświetlone następujące kolumny:

  • Firma – nazwa bazy,
  • Nazwa firmy – pobierana z najnowszej pieczątki firmy
  • Status miesiąca,
  • Data zamknięcia.

Dla statusu miesiąca otwarty są wyświetlone następujące kolumny:

  • Firma – nazwa bazy,
  • Nazwa firmy – pobierana najnowszej z pieczątki firmy,
  • Status miesiąca.
Status miesiąca u klientów

Czy ten artykuł był pomocny?