Dodawanie nowego projektu

Funkcjonalność projektów dostępna jest dla użytkowników z uprawnieniami administracyjnymi po zezwoleniu na dostęp do modułu projektów.
W tym celu należy przejść do ustawień zaawansowanych usługi (ma do nich dostęp właściciel usługi oraz użytkownicy którym została nadana rola, która na to pozwala) i w zakładce „Dostępy” zaznaczyć „Zezwól na dostęp do modułu Projektów”

W celu dodania nowego projektu należy przejść do zakładki Ustawienia->Projekty, a następnie należy wybrać przycisk „Nowy projekt”


Pojawi się wówczas okno, w którym użytkownik zostanie poproszony o dodanie nazwy projektu, czasu jego trwania i przypisanie bramek służących do rejestracji czasu pracy w ramach tego projektu

Do jednego projektu projektu może zostać przypisane wiele bramek.
Na liście projektów widoczne są wszystkie dostępne projekty, wraz z bramkami jakie są do nich przypisane oraz zakresem w jakim dany projekt trwa.

Możliwe jest filtrowanie projektów po statusie

oraz edytowanie istniejącego już projektu

Czy ten artykuł był pomocny?