Czas pracy w projektach

Czas pracy w projektach może być rejestrowany za pomocą urządzeń oraz zgłaszany ręcznie. Równocześnie nie może zostać zarejestrowany czas dla więcej niż jednego projektu.

Czas pracy brutto w projektach  to czas liczony w ramach jednego projektu od pierwszej aktywności (delegacja, przerwa służbowa, rejestracja na urządzeniu) zarejestrowanej na danym projekcie,
aż do ostatniej aktywności rejestrowanej ciągiem w tym samym projekcie. Każda aktywność zarejestrowana na innym projekcie kończy czas naliczania czasu brutto w poprzednim projekcie.

  • Czas pracy brutto uwzględnia: rejestracje na urządzeniach, przerwy prywatne, przerwy służbowe, delegacje na projekt, spóźnienia po delegacjach/przerwach służbowych.

Czas pracy netto w projektach to czas liczony w ramach jednego projektu składający się z przedziałów od pierwszej aktywności WEJŚCIA zarejestrowanej na danym projekcie, do kolejnej aktywności rejestrowanej ciągiem w tym samym projekcie z kierunkiem WYJŚCIE. Łączny czas pracy netto w projekcie to suma przedziałów opisanych wyżej. Każda aktywność zarejestrowana na innym projekcie kończy czas naliczania czasu netto w poprzednim projekcie.

  • Czas pracy netto uwzględnia: rejestracje na urządzeniach, przerwy służbowe.
  • Nie uwzględnia natomiast: spóźnień, przerw służbowych, przerw prywatnych.

Czy ten artykuł był pomocny?