Opcje drukowania
Widok Opcje drukowania zostaje wyświetlony po zatwierdzeniu płatności za dokument handlowy, oferując możliwość wyboru odpowiednich opcji wydruku.
Okno składa się z następujących elementów:
- Szczegółowe informacje na temat transakcji, takie jak:
- Kontrahent – informacje na temat kontrahenta dodanego na dokument handlowy
- Szczegóły dokumentu – informacje na temat zastosowanych rabatów
- Szczegóły płatności – informacje na temat wybranych form płatności
- Reszta – informacja o reszcie
- Rodzaje dokumentów do wydrukowania
- Informacje kontaktowe
- Przycisk [Zakończ]
W polu Rodzaje dokumentów do wydrukowania wyświetlane są wszystkie warianty wydruków powiązanych z transakcją. Obok ich nazwy znajdują się pola wyboru umożliwiające wybór jednej z czterech opcji wydruku:
- Wydrukowanie dokumentu sprzedaży,
- Wydrukowanie dokumentu sprzedaży i wysłanie dokumentu pocztą elektroniczną,
- Wysyłanie dokumentu sprzedaży za pośrednictwem poczty elektronicznej,
- Zrezygnowanie z opcji drukowania/wysłania.
W sytuacji, gdy zachodzi potrzeba przesłania dokumentu na inny adres e-mail niż ten wskazany na karcie kontrahenta, pole Informacje kontaktowe, umożliwia wprowadzenie alternatywnego adresu. Z jego poziomu możliwe są opcje:
- Użyj innego adresu email dla wybranego kontrahenta
- Zaktualizuj adres email na karcie kontrahenta
Poniżej znajduje się pole umożliwiające wprowadzenie alternatywnego adresu e-mail.
W przypadku, gdy kontrahent nie posiada wprowadzonego adresu poczty elektronicznej, system wyświetla informacje „Kontrahent nie posiada adresu email – konieczne jest jego uzupełnienie, aby wysłać dokument.”
Do czasu uzupełnienia pola opcje drukowania, które uwzględniają wysłanie dokumentu za pośrednictwem poczty elektronicznej, pozostają niedostępne.