Opcje drukowania

Opcje drukowania

Widok Opcje drukowania zostaje wyświetlony po zatwierdzeniu płatności za dokument handlowy, oferując możliwość wyboru odpowiednich opcji wydruku.

Opcje drukowania
Opcje drukowania

Okno składa się z następujących elementów:

  • Szczegółowe informacje na temat transakcji, takie jak:
    • Kontrahent – informacje na temat kontrahenta dodanego na dokument handlowy
    • Szczegóły dokumentu – informacje na temat zastosowanych rabatów
    • Szczegóły płatności – informacje na temat wybranych form płatności
    • Reszta – informacja o reszcie
  • Rodzaje dokumentów do wydrukowania
  • Informacje kontaktowe
  • Przycisk [Zakończ]

 

W polu Rodzaje dokumentów do wydrukowania wyświetlane są wszystkie warianty wydruków powiązanych z transakcją. Obok ich nazwy znajdują się pola wyboru umożliwiające wybór jednej z czterech opcji wydruku:

  • Wydrukowanie dokumentu sprzedaży,
  • Wydrukowanie dokumentu sprzedaży i wysłanie dokumentu pocztą elektroniczną,
  • Wysyłanie dokumentu sprzedaży za pośrednictwem poczty elektronicznej,
  • Zrezygnowanie z opcji drukowania/wysłania.

 

W sytuacji, gdy zachodzi potrzeba przesłania dokumentu na inny adres e-mail niż ten wskazany na karcie kontrahenta, pole Informacje kontaktowe, umożliwia wprowadzenie alternatywnego adresu. Z jego poziomu możliwe są opcje:

  • Użyj innego adresu email dla wybranego kontrahenta
  • Zaktualizuj adres email na karcie kontrahenta

 

Poniżej znajduje się pole umożliwiające wprowadzenie alternatywnego adresu e-mail.

 

W przypadku, gdy kontrahent nie posiada wprowadzonego adresu poczty elektronicznej, system wyświetla informacje „Kontrahent nie posiada adresu email – konieczne jest jego uzupełnienie, aby wysłać dokument.

 

Do czasu uzupełnienia pola opcje drukowania, które uwzględniają wysłanie dokumentu za pośrednictwem poczty elektronicznej, pozostają niedostępne.

Czy ten artykuł był pomocny?