Określanie przyczyny dla różnic powstających na zamknięciu dnia

Określanie przyczyny dla różnic powstających na zamknięciu dnia

Funkcjonalność ta umożliwia podanie konkretnego powodu dla powstałych różnic w dowolnej formie płatności na zamknięciu dnia.

Okno zamknięcia dnia

 

Wybranie przycisku [Zatwierdź] w przypadku różnic w dowolnej formie płatności otwiera okno w którym należy podać przyczyny różnicy w stanie kasy, z podziałem na formy płatności.

Uwaga
W systemie ERP istnieje możliwość zdefiniowania powodów różnic w stanie kasy, które następnie można wybrać na stanowisku webPOS.
Okno podania przyczyny różnicy na zamknięciu dnia

Okno Określ przyczynę prezentuje informacje o:

  • formie płatności – dla której różnica została wskazana
  • walucie – dla formy płatności gotówka lub karta
  • różnicy – wartość obliczona przez system dla danej formy płatności
  • wartości różnicy – pole tekstowe pozwalające użytkownikowi wprowadzić kwotę różnicy
  • opisie przyczyny – pole umożliwiające wprowadzenie opisu przyczyny wystąpienia różnicy w stanie kasy
  • dodatkowych powodach – przycisk [Dodaj kolejny powód] umożliwia dodanie kolejnych powodów wystąpienia różnicy w stanie kasy
Uwaga
Przy dodawaniu kolejnego powodu automatycznie wyliczana jest różnica wartości na przykład:

Jeżeli posiadamy różnicę, na zamknięciu dnia, w wysokości 70 EUR, następnie dodamy na stanowisku webPOS:

Powód 1 – na wartość 50 EUR

To dodając kolejny powód (Powód 2) automatycznie system wyliczy nam pozostałą wartość 20 EUR.

Czy ten artykuł był pomocny?